Bedrijfsmakelaar Waltmann bedrijfshuisvesting, Utrecht

Voor onze relatie Waltmann Bedrijfshuisvesting zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor de functie bedrijfsmakelaar met de specialisatie kantoren.

Waltmann Bedrijfshuisvesting combineert maximale kennis van de markt met een persoonlijke benadering van de klant. Het gedreven team kenmerkt zich door ruime ervaring en een verfrissende no-nonsense mentaliteit. De wensen en mogelijkheden van de klant staat centraal. Waltmann treedt op als vertrouwd intermediair bij het tot elkaar brengen van huurder en verhuurder of koper en verkoper.

Verantwoordelijkheden:

  • Actieve marktbenadering
  • Uitvoeren van bezichtigingen met (kandidaat-) huurders;
  • Voeren van onderhandelingen;
  • Uitvoeren van alle bijkomende administratieve handelingen (o.a. opstellen brochures en huurovereenkomsten)
  • Acquisitie van nieuwe (verhuur-)opdrachten voor kantoren;
  • Onderhouden van contacten met bestaande opdrachtgevers;

Functievereisten:
Kandidaten dienen bij voorkeur te voldoen aan:

  • Vastgoed gerelateerde WO/HBO-opleiding;
  • Bekend met en bij voorkeur woonachtig in de regio Utrecht;
  • Bij voorkeur (ruime) relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, maar ook junioren worden uitgenodigd om te reageren;
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband opdrachten tot een goed resultaat te brengen;
  • Communicatief en commercieel vaardig;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede computervaardigheden (Microsoft Office);
  • Oplossingsgerichte instelling;
  • Ondernemend en initiatiefrijk;
  • Creatief en flexibel
  • In bezit van rijbewijs B.

Wij bieden:

  • Een professionele uitstraling door het kantoor met een gevestigde naam in de regio en een team dat graag samen met jou verder werkt aan succes;
  • Een zeer gevarieerde en zelfstandige functie waar veel ruimte is voor eigen ideeën en initiatieven;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • Een klein team waar hard wordt gewerkt en een open werksfeer;
  • Goede primaire arbeidsvoorwaarden passend bij leeftijd en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder auto en mobiele telefoon;

Solliciteren

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld

Commerciële binnendienstmedewerk(st)er, Rotterdam

Voor onze relatie, TW3 in Rotterdam, zijn wij op zoek naar een commerciële binnendienstmedewerk(st)ers met relevante ervaring binnen het vastgoed/de makelaardij.

TW staat voor Toegevoegde Waarde. De 3 in de naam staat voor de drie diensten die zij onder één dak aanbieden: makelaardij, strategie en marketing. De aanpak is gestoeld op een brede expertise, jarenlange ervaring en een uitstekende kennis van regelgeving. Dat maakt TW3 dé verbindende factor tussen bouwbedrijf of projectontwikkelaar en de koper die een nieuwbouwwoning zoekt die aan alle wensen voldoet.

Functie omschrijving
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en de collega’s, zowel telefonisch als binnen het team. Je ondersteunt de commerciële buitendienst en zorgt voor het up-to-date houden van dossiers. Daarnaast verzorg je –tezamen met meerdere collega’s- de presentatie van objecten via de verschillende media en je draagt zorg voor de correspondentie. Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de (huur)overeenkomsten en je bewaakt de follow up. Kortom, je bent een echte ‘spin in het web’, waarbij je een onderdeel van het team vormt met eigen verantwoordelijkheden en takenpakket.

Achtergrond en ervaring
Wij zijn op zoek naar communicatief vaardige, flexibele en dienstverlenende kandidaten, die stevig in zijn/haar schoenen staan. Iemand die gestructureerd en secuur werkt en die in staat is een goede zakelijke relatie op te bouwen met de klanten en collega’s. In deze functie is het belangrijk dat je stressbestendig bent, van aanpakken weet en oog hebt voor detail. De functie is op MBO/HBO werk- en denkniveau. Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en in geschrift is een belangrijke vereiste. Ook is het belangrijk dat je ruime ervaring hebt opgedaan in een soortgelijke functie in de zakelijke dienstverlening (liefst makelaardij).

Solliciteren
Voor meer informatie omtrent deze vacatures kan je contact opnemen met Theo Hoogendoorn van PropertyPeople via theo@propertypeople.nl dan wel 06-27074825! Alle reacties zullen vertrouwelijk worden behandeld.

 

Vacature NVM: Programmamanager

De Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) is met ruim 4000 aangesloten makelaars de grootste brancheorganisatie van makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen. Het NVM hoofdkantoor (NVM Bureau) in Nieuwengein verzorgt de beleidsmatige en administratieve ondersteuning aan besturen, commissies en werkgroepen binnen de vereniging. Daarnaast levert de NVM haar leden, een uitgebreid pakket aan producten en diensten, onder andere op het gebied van educatie, kantoorautomatisering, internet, marktanalyses en communicatie & marketing.

Plaats in de organisatie:
De Programmamanager valt binnen het team Programmamanagement op het NVM Bureau. De afdeling Programmamanagement houdt zich bezig met de ontwikkeling van programma’s, projecten en producten ten behoeve van de NVM-leden. Het NVM Bureau heeft haar verenigingsbureau in Nieuwegein. Hier werken ca 70 medewerkers verdeeld over drie hoofdonderwerpen:

  1. De dagelijkse ondersteuning van de leden in al hun vragen en problemen
  2. De ondersteuning van de vereniging bij het maken en uitdragen en uitvoeren van beleid
  3. Het verzorgen van een goede belangenbehartiging

De functie:
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een ervaren Programmamanager. Bij voorkeur afkomstig uit het werkveld, maar minimaal met een aantoonbare affiniteit met makelaardij en/of taxeren. Tot het takenpakket behoort het signaleren en volgen van ontwikkelingen in de markt (binnen én buiten NVM) met beleidsmatige implicaties voor de NVM en de NVM-leden op het gebied van makelaardij of taxeren.

Verantwoordelijkheden:
De volgende uitdagingen vormen o.a. de uitdaging binnen deze veelzijdige functie:

  • participeren in beleidscolleges binnen en buiten de NVM;
  • advisering over voorgenomen of uit te voeren bestuursbesluiten;
  • het voeren van programma-en projectmanagement en het initiëren, ontwikkelen, toetsen en formuleren van beleid en (de daar uit volgende) projecten.

 Kwalificaties:

  • WO werk- en denkniveau; bij voorkeur richting Vastgoedkunde, Master of Real Estate of Sociale geografie;
  • Kennis van de vastgoedmarkt is een grote pré;
  • Ruime ervaring in Project- en programmamanagement;
  • Contactueel sterk, een echte netwerker;
  • Ruime ervaring in beleidsontwikkelingen advisering;
  • De wil om echt te begrijpen waar de leden van NVM behoefte aan hebben;
  • En je bent analytisch sterk, proactief en innovatief

 Wat biedt NVM?

  • Een gevarieerde en interessante baan bij een mooie, hoog aangeschreven organisatie;
  • Een prachtige kans om opgedane kennis en ervaring op het vlak van taxeren (en makelen) in te zetten om het vakgebied verder te versterken;
  • Een uitdagende en ambitieuze werkomgeving, waarbinnen kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Een marktconform salaris en mooie extra arbeidsvoorwaarden als relatief veel verlofmogelijkheden (27 vakantiedagen en 10 ADV dagen), een prima pensioenregeling, laptop en telefoon en een goede reiskostenregeling.

Solliciteren:
De werving & selectieprocedure wordt exclusief begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Barry Sarlemijn via 06-13532669/barry@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via barry@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld. Graag ontvangen wij de reacties voor eind juni.

Beleggingsmakelaar (senior), Ooms Makelaars Rotterdam

Ben jij een gedreven en doortastende beleggingsmakelaar? Voor onze opdrachtgever, Ooms Makelaars, zijn wij op zoek naar een ervaren Beleggingsmakelaar.

Ooms weet wat er leeft. Dat kunnen ze na ruim 90 jaar met een gerust hart zeggen. Als sinds 1927 zijn ze actief. Toen één vestiging in Rotterdam, nu acht verdeeld over de gehele regio. Door die verschillende vestigingen staan ze nog altijd even dicht bij de klanten als toen, letterlijk en figuurlijk, en kunnen ze een persoonlijke dienstverlening bieden. Ooms heeft alles onder één dak: woning- en bedrijfsmakelaardij, taxaties en beleggingen en hypotheken en verzekeringen.

Functieomschrijving

De afdeling Bedrijfshuisvesting in Rotterdam bestaat uit de teams Kantoren, Winkels, Bedrijfshallen en Beleggingen. Ter aanvulling op de afdeling zoeken wij een senior makelaar die onze organisatie op het gebied van beleggingen naar een hoger plan kan tillen.

  • Je adviseert opdrachtgevers over beleggingsmogelijkheden van vermogen, bv. sale-and-lease-back, uitbreiding van de beleggingsportefeuille of een reguliere aan- of verkoop
  • Je begeleidt opdrachtgevers gedurende het hele traject
  • Je brengt partijen bij elkaar die bij een transactie iets voor elkaar kunnen betekenen
  • Je onderhoudt een groot netwerk aan contacten en speelt in op vraag en aanbod
  • Je voert acquisitie uit ten behoeve van opdrachten voor beleggingen
  • Je voert onderhandelingen uit om tot geslaagde transacties te komen

Profiel:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Je bent MRE/MSRE/RT
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie in het vastgoed
  • Grondige kennis op het gebied van de vastgoedmarkt
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden
  • Je bent woonachtig in de regio

Wat zij bieden:

  • Een passend salaris
  • 8% vakantiegeld
  • 27 vakantiedagen
  • Bonusuitkering wanneer targets zijn behaald
  • Pensioenregeling
  • Auto en telefoon van de zaak
  • Een professionele uitstraling door het kantoor met een gevestigde naam in de regio en een team dat graag samen met jou verder werkt aan succes
  • Een omgeving waarbinnen je jezelf kunt blijven ontwikkelen

Solliciteren

Voor meer informatie omtrent deze vacante rol kan je contact opnemen met Theo Hoogendoorn van PropertyPeople via theo@propertypeople.nl of 06-27074825. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld. Bij interesse in de vacature zien wij graag een korte motivatie en CV tegemoet, waarna op korte termijn een reactie volgt.

Commercieel binnendienst medewerker Verkoop Wonen, Vivo Wonen

Vivo Wonen is een snelgroeiende organisatie met een team van bijna 30 medewerkers. We werken voor een aantal institutionele investeerders en zijn verantwoordelijk voor het asset en property management van meer dan 10.000 woningen verspreid over het hele land. Hieronder valt zowel het commerciële als het technische beheer van de portefeuille van woningen. Een deel van het dagelijkse beheer is uitbesteed aan een aantal regionale property managers. Vivo Wonen heeft de ambitie om de portefeuille onder beheer de komende jaren fors verder te laten groeien. Gezien de verdere groei van de portefeuille zijn wij op zoek naar versterking van het sales team.

Het Team:

Jij wordt onderdeel van het sales team. Het team bestaat momenteel uit drie sales managers en een supportmedewerker. Wij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van woningen. De woningen worden verkocht door enthousiaste lokale makelaars en worden geleverd door onze projectnotaris. Ons doel is om de uiteindelijke koper via de makelaar te voorzien van alle benodigde informatie die nodig is om de woning van onze klant te kunnen kopen.

De functie:

  • Je bent de administratieve spin in het web voor het sales team. Je ondersteunt daarbij de sales managers van het team, zodat zij zich kunnen focussen op hun kerntaken.
  • Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen, bewaken en verankeren van commerciële afspraken en zorgt voor een soepel verloop en afhandeling van de verkoopdossiers.

In jouw werkzaamheden ben je vooral verantwoordelijk voor:

  • Het secuur verwerken van data voor de verkoopafdeling in het bedrijfssysteem. Gedeeltelijk verwerk je data zelf en daarnaast hou je toezicht op de verwerking van data wat door werkstudenten wordt uitgevoerd;
  • Administratieve ondersteuning van de managers van de verkoopafdeling;
  • Het op orde krijgen en houden van de verkoopdossiers, vanaf het verwerken van huuropzeggingen tot aan het controleren van notariële stukken bij transport;
  • De controle op beschikbare woningen via de verschillende verkoopkanalen;
  • Het behandelen van binnenkomende telefoon en e-mail, o.a. rechtstreeks en regelmatig contact met onze projectnotaris, property managers en het netwerk van makelaars;
  • Het organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten.

Kwalificaties:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO, maar bij voorkeur HBO opleiding;
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol bij bijvoorbeeld een makelaar of vastgoedbeheerder en bent op zoek naar een nieuwe uitdaging;
  • Je kan goed overweg met Microsoft Office, voornamelijk met Excel;
  • Je bent een kei in het administratieve proces;
  • Je vindt het prettig om in een team te werken;
  • Punctualiteit en efficiëntie zijn jouw voornaamste troeven;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Woonachtig in (de directe omgeving van) Amsterdam.

 Wat bieden wij?

  • Een gevarieerde baan bij een snelgroeiende asset management organisatie;
  • Een uitdagende en ambitieuze werkomgeving;
  • Een leuke en open werksfeer in een jong, informeel en internationaal team;
  • Een passend salaris, afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring met marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

De werving & selectieprocedure wordt exclusief begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Vacature NVM: Medewerker Taxatiedesk

De Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) is met ruim 4000 aangesloten makelaars de grootste brancheorganisatie van makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen. Het NVM hoofdkantoor (NVM Bureau) in Nieuwengein verzorgt de beleidsmatige en administratieve ondersteuning aan besturen, commissies en werkgroepen binnen de vereniging. Daarnaast levert de NVM haar leden, een uitgebreid pakket aan producten en diensten, onder andere op het gebied van educatie, kantoorautomatisering, internet, marktanalyses en communicatie & marketing.

Plaats in de organisatie:
De Medewerker Taxatiedesk valt binnen NVM Bureau en werkt nauw samen met de Projectleider/senior Beleidsmedewerker Taxaties. Het NVM Bureau heeft haar verenigingsbureau in Nieuwegein. Hier werken ca 70 medewerkers verdeeld over drie hoofdonderwerpen:

  1. De dagelijkse ondersteuning van de leden in al hun vragen en problemen
  2. De ondersteuning van de vereniging bij het maken en uitdragen en uitvoeren van beleid
  3. Het verzorgen van een goede belangenbehartiging

De functie:
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een Medewerker Taxatiedesk die de eerstelijns beantwoording van inhoudelijke vragen tav taxaties namens de NVM kan verzorgen. Daarnaast ontwikkel en onderhoud je instrumenten die de kwaliteit van de dienstverlening van de leden bevorderen, geef je regelmatig presentaties en verzorg je publicaties en neemt je deel aan in- en externe commissies, werkgroepen en projecten rondom taxeren.

Verantwoordelijkheden:

  • Inhoudelijke beantwoording van taxatie gerelateerde vragen vanuit NVM leden
  • verzorgen van presentaties aan NVM leden
  • het echt goed willen doen voor de NVM leden, het stapje extra zetten om het juiste antwoord te geven of te vinden zodat er echte hulp wordt ervaren;
  • je werkt intensief samen met de Projectleider/Senior Beleidsmedewerker Taxaties die de tweede lijns beantwoording van vragen van leden kan verzorgen

 Kwalificaties:

  • HBO+ werk- en denkniveau; aangevuld met vakgerichte opleidingen;
  • Ruime kennis van taxatiemethodieken en rekenmodellen;
  • Ca 3 tot 5 jaar werkervaring
  • Klantgericht, communicatief, accuraat, analytisch, zelforganiserend
  • De wil om echt te begrijpen waar de leden van NVM behoefte aan hebben;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid,
  • telefonische adviesvaardigheden/ervaring is een pré

 Wat biedt NVM?

  • Een mooie kans voor iemand met liefde voor taxaties én mensen
  • Een gevarieerde en zelfstandige baan bij een mooie, hoog aangeschreven organisatie;
  • Een prachtige kans om opgedane kennis en ervaring op het vlak van taxeren in te zetten om de leden van de NVM verder te helpen
  • Een uitdagende en ambitieuze werkomgeving, waarbinnen kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Een marktconform salaris en mooie extra arbeidsvoorwaarden als relatief veel verlofmogelijkheden (27 vakantiedagen en 10 ADV dagen), een prima pensioenregeling, laptop en telefoon en een goede reiskostenregeling.

Solliciteren:
De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Barry Sarlemijn via 06-13532669/barry@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via barry@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld. Graag ontvangen wij de reacties voor eind juni met als doelstelling om het traject medio juli afgerond te hebben.

Vacature NVM: Projectleider/Senior Beleidsmedewerker Taxaties

De Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) is met ruim 4000 aangesloten makelaars de grootste brancheorganisatie van makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen. Het NVM hoofdkantoor (NVM Bureau) in Nieuwengein verzorgt de beleidsmatige en administratieve ondersteuning aan besturen, commissies en werkgroepen binnen de vereniging. Daarnaast levert de NVM haar leden, een uitgebreid pakket aan producten en diensten, onder andere op het gebied van educatie, kantoorautomatisering, internet, marktanalyses en communicatie & marketing.

Plaats in de organisatie:
De Projectmanager Taxaties valt binnen het team Programmamanagement op het NVM Bureau. Het NVM Bureau heeft haar verenigingsbureau in Nieuwegein. Hier werken ca 70 medewerkers verdeeld over drie hoofdonderwerpen:

  1. De dagelijkse ondersteuning van de leden in al hun vragen en problemen
  2. De ondersteuning van de vereniging bij het maken en uitdragen en uitvoeren van beleid
  3. Het verzorgen van een goede belangenbehartiging

De functie:
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een Projectleider/Senior Beleidsmedewerker met specifieke kennis van en ervaring met vak taxeren op de drie vakgebieden: wonen, zakelijk en agrarisch/landelijk vastgoed. Tot het takenpakket behoort het signaleren en volgen van ontwikkelingen in de markt (binnen én buiten NVM) met gevolgen voor de NVM en de NVM-leden op het gebied van taxeren.

Verantwoordelijkheden:
De basis voor het Programma Taxeren is recentelijk gelegd, van jou verwachten we nu

  • dat de diverse projecten en producten naar het volgende niveau worden gebracht
  • dat je gevraagd en ongevraagd advies geeft over voorgenomen of uit te voeren bestuursbesluiten op het gebied van taxeren
  • het voeren van projectmanagement en dus het tot het gewenste resultaat brengen van de diverse projecten binnen de gestelde randvoorwaarden
  • dat je naast een focus op taxatieprojecten ook verantwoordelijk kan en wil zijn voor projecten op andere deelgebieden binnen het vak van makelen en taxeren
  • dat je het echt goed wil doen voor onze leden; doelgericht zaken realiseren in combinatie met de wil voor praktische bruikbaarheid van producten/diensten/beleid voor de NVM leden is essentieel
  • je intensief samenwerkt met de NVM Taxatiedesk (tweede lijns beantwoording van vragen van leden)

Kwalificaties:

  • HBO+/WO werk- en denkniveau; aangevuld met vakgerichte opleidingen;
  • Ruime kennis van taxatiemethodieken en rekenmodellen;
  • Projectmanagement vaardigheden; (beleidvormings)trajecten binnen de afgesproken tijdslijnen en budgetten opleveren
  • Contactueel sterk, een ruim netwerk in het taxatiewerkveld;
  • De wil om echt te begrijpen waar de leden van NVM behoefte aan hebben;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, waaronder het schrijven van beleidstukken en rapportages;

 Wat biedt NVM?

  • Een gevarieerde en interessante baan bij een mooie, hoog aangeschreven organisatie;
  • Een prachtige kans om opgedane kennis en ervaring op het vlak van taxeren (en makelen) in te zetten om het vakgebied verder te versterken;
  • Een uitdagende en ambitieuze werkomgeving, waarbinnen kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Een marktconform salaris en mooie extra arbeidsvoorwaarden als relatief veel verlofmogelijkheden (27 vakantiedagen en 10 ADV dagen), een prima pensioenregeling, laptop en telefoon en een goede reiskostenregeling.

Solliciteren:
De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Barry Sarlemijn via 06-13532669/barry@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via barry@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld. Graag ontvangen wij de reacties voor eind juni met als doelstelling om het traject medio juli afgerond te hebben.

Commercieel binnendienstmedewerk(st)er Makelaardij, Amsterdam

Voor onze relatie, Peters & Van der Vloodt Vastgoedmanagement en Makelaardij, kijken wij uit naar een een ervaren commerciële binnendienstmedewerk(st)ers met relevante ervaring binnen het vastgoed/de makelaardij.

Peters & van der Vloodt B.V. – Makelaars O.G. is een full service-makelaarskantoor voor de particuliere en zakelijke opdrachtgever. Ze begeleiden de aankoop en de verkoop van vastgoed, verzorgen taxaties en voeren voor particuliere huiseigenaren en beleggingsinstellingen beheer over het vastgoed in de ruimste betekenis. Daarnaast hebben zij een verzekeringstak en begeleiden zij bouw/ontwikkelingsprojecten.

Functie omschrijving

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en de collega’s, zowel telefonisch als binnen het team. Je ondersteunt de commerciële buitendienst en zorgt voor het up-to-date houden van dossiers. Daarnaast verzorg je –tezamen met meerdere collega’s- de presentatie van objecten via de verschillende media en je draagt zorg voor de correspondentie. Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de (huur)overeenkomsten en je bewaakt de follow up. Kortom, je bent een echte ‘spin in het web’, waarbij je een onderdeel van het team vormt met eigen verantwoordelijkheden en takenpakket.

Achtergrond en ervaring

Wij zijn op zoek naar communicatief vaardige, flexibele en dienstverlenende kandidaten, die stevig in zijn/haar schoenen staan. Iemand die gestructureerd en secuur werkt en die in staat is een goede zakelijke relatie op te bouwen met de klanten en collega’s. In deze functie is het belangrijk dat je stressbestendig bent, van aanpakken weet en oog hebt voor detail. De functie is op MBO/HBO werk- en denkniveau. Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en in geschrift is een belangrijke vereiste. Ook is het belangrijk dat je ruime ervaring hebt opgedaan in een soortgelijke functie in de zakelijke dienstverlening (liefst makelaardij).

Solliciteren

Voor meer informatie omtrent deze vacatures kan je contact opnemen met Theo Hoogendoorn van PropertyPeople via theo@propertypeople.nl dan wel 06-27074825! Alle reacties zullen vertrouwelijk worden behandeld.

Makelaar Commercieel Vastgoed Rebo Bedrijfsmakelaars, Zwolle

Organisatie 

Voor onze relatie, Rebo Bedrijfsmakelaars, zijn wij op zoek naar verdere uitbreiding van het team voor de vestiging te Zwolle. Rebo Bedrijfsmakelaars vormt onderdeel van de Rebo Groep, een toonaangevende vastgoedorganisatie met in totaal 105 medewerkers en actief op het gebied van o.m. VvE beheer, vastgoedmanagement, vastgoedbeleggingen, valuation & resarch en de woningverhuur en woning/bedrijfsmakelaardij.

De bedrijfsmakelaardij wordt zowel vanuit Deventer als Zwolle gerund, waarbij men streeft verdere groei te realiseren door een uitbouw van de verschillende marktsegmenten en expansie van de regionale marktpositie.

De aan te trekken kandidaat zal zich gaan richten op de verdere uitbouw van de markt op het gebied van commercieel vastgoed in de regio Zwolle. Toetreding als partner behoort daarbij in de toekomst tot de mogelijkheden.

Functie

Als bedrijfsmakelaar ben je verantwoordelijk voor de realisatie van de commerciële doelen van de vestiging tezamen met de collega’s en ben je de ambassadeur van onze relatie. De focus ligt op sales (eigen acquisitie, relatiebeheer, het voeren van onderhandelingen etc.). Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de vooraf gestelde omzetdoelstellingen en acquisitieactiviteiten.

Profiel

Voor deze vacature zoeken wij een kandidaat met navolgend profiel:

  • Kandidaat die toe is aan zijn 2e dan wel 3e carrièremove en beschikt over (ruime) ervaring binnen de commercieel vastgoedmarkt;
  • In het bezit van de RT titel;
  • Affiniteit met de regio Zwolle en bij voorkeur een regionaal netwerk;
  • Dynamische en flexibele persoonlijkheid met ondernemerskwaliteiten, grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel.

Informatie

De werving & selectieprocedure wordt exclusief begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

 

Vacature Vivo Wonen: Junior Technisch Manager met focus op duurzaamheid

Vivo Wonen is, met een snelgroeiend team van bijna 30 medewerkers, eindverantwoordelijk voor het algehele asset en property management van de portefeuille onder beheer. Vivo Wonen heeft het beheermandaat van investeerders om meer dan 10.000 woningen verspreid over het hele land te beheren en heeft de ambitie om de portefeuille onder beheer de komende jaren fors verder te laten groeien.

Plaats in de organisatie:
Vivo Wonen is eindverantwoordelijk voor het algehele asset en property management van de portefeuille onder beheer. Hieronder valt het commerciële en technisch beheer alsmede het uitponden van woningen. Het dagelijkse property management is uitbesteed aan een aantal landelijke property managers.

De functie:
Je bent, samen met de overige leden van het team, medeverantwoordelijk voor het technisch management van de landelijke portefeuille. Binnen deze landelijke portefeuille ondersteun je de verschillende technisch managers in de dagelijkse praktijk. Vanuit deze ondersteunende rol zal de nadruk liggen op het verduurzamen van de bestaande portefeuille. Je hebt veelvuldig contact met interne en externe partijen zoals o.a. lokale property managers en VvE-managers. De standplaats is Amsterdam.

Verantwoordelijkheden:
Ondersteunend aan de technisch managers ben je verantwoordelijk voor:

  • Het aansturen en begeleiden van de externe Property managers;
  • Het toezien op en managen van adequaat planmatig onderhoud van de woningportefeuille;
  • Plannen, begroten, voorbereiden, begeleiden en controleren van grootschalige onderhoudsprojecten;
  • Het verduurzamen van de portefeuille;
  • Verantwoordelijk voor het aanbesteden en beheren van onderhoudscontracten, bewaken van de voortgang van de werkzaamheden, controleren van de kwaliteit, kritisch beoordelen van de budgetrealisatie;
  • Onderhouden van contacten met overige leveranciers;
  • Het verzorgen van administratie en rapportages ten behoeve van bovengenoemde werkzaamheden.

 Kwalificaties:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van bouwkunde, technische installaties en verduurzaming van residentieel vastgoed;
  • Commerciële vaardigheden (waaronder onderhandelings- en adviesvaardigheden);
  • Flexibele persoonlijkheid, die het niet bezwaarlijk vindt om veel te reizen;
  • Hoge eisen stelt aan het eigen werk en met gedrevenheid de beste resultaten wil bereiken;
  • Ervaring met het werken in een projectteam;
  • Analytisch vermogen
  • Goede uitdrukkingsvaardigheid, zowel mondeling als schriftelijk, waaronder het schrijven van rapportages;
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Kennis van MS Office, met name Excel.

 Wat biedt Vivo Wonen?

  • Een gevarieerde en dynamische baan bij één van Nederlands snelst groeiende asset managementorganisaties;
  • Een uitdagende en ambitieuze werkomgeving, waarbinnen kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Een leuke en open werksfeer;
  • Een passend salaris, afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring met marktconforme arbeidsvoorwaarden;

Solliciteren:
De werving & selectieprocedure wordt exclusief begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld. Gezien de snelle groei van de organisatie ontvangen wij de reacties bij voorkeur op korte termijn met als doelstelling om in de maand mei tot invulling van de vacature te kunnen komen.