Medewerker Klant Contact Center VERZEKERINGEN, Rijnsburg

Leuke en uitdagende functie voor mensen met de wil om klanten écht te helpen.

Ben jij een enthousiaste, klantgerichte, proactieve en commerciële teamplayer? En vind je het leuk om telefonisch of via email relaties te helpen? Ben je zelfstandig in staat nieuwe afspraken in te plannen voor de adviseurs, relaties actiematig te benaderen en wil je werken in een dynamisch en gezellig team? Dan ben jij degene die wij zoeken voor onze opdrachtgever De Leeuw Groep!

De Leeuw Groep, opgericht in 1951, is een gerenommeerde organisatie met diverse activiteiten op het gebied van makelaardij, verzekeringen en hypotheken. Op deze vakgebieden is De Leeuw de grootste dienstverlener binnen de regio, met vestigingen in Leiden, Sassenheim, Katwijk en Rijnsburg. De Leeuw Groep helpt haar relaties vol enthousiasme op weg in de complexe wereld van de woningmarkt, verzekeringen en hypotheken. Op haar geheel eigen wijze en volledig onafhankelijk. Bij De Leeuw Groep wordt veel waarde gehecht aan een persoonlijke en enthousiaste aanpak en staat grote kennis van het vakgebied en de lokale markt voorop. De collega’s binnen De Leeuw Groep zien het dan ook als een uitdaging om voor iedere situatie een passende oplossing te vinden.

Plaats in de organisatie:
Je bent onderdeel van een klein, enthousiast team dat onderdeel is van De Leeuw Groep. Het team is werkzaam in het kantoor Rijnsburg.

Benodigde kwalificaties voor de functie:

  • Een opleiding op MBO+ niveau;
  • Minimaal in het bezit van WFT Basis, WFT Schade particulieren en bij voorkeur ook WFT Schade Zakelijk of studerend hiervoor;
  • Bij voorkeur meerdere jaren werkervaring in de verzekeringsbranche;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent klantvriendelijk, stressbestendig en klantgericht;
  • Uitstekende commerciële, telefonische en schriftelijk vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je werkt accuraat, denkt mee en kunt uitstekend prioriteiten stellen;
  • Je bent collegiaal en gezellig.

Wat wordt geboden?

  • Een informele werksfeer met ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Een grote mate van zelfstandigheid en de mogelijkheid om eigen initiatieven te ontplooien;
  • Een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering, goede pensioenregeling en 27 vakantiedagen

Solliciteren:
De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Bij vragen kun je bellen met Barry Sarlemijn – Recruitment Consultant (06 13532669). Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag een recent CV en korte motivatie via barry@propertypeople.nl. Alle reacties zullen discreet worden behandeld.

Makelaar Commercieel Vastgoed Rebo Bedrijfsmakelaars, Zwolle

Organisatie

Voor onze relatie, Rebo Bedrijfsmakelaars, zijn wij op zoek naar verdere uitbreiding van het team voor de vestiging te Zwolle. Rebo Bedrijfsmakelaars vormt onderdeel van de Rebo Groep, een organisatie met in totaal 80 medewerkers en actief op het gebied van o.m. vastgoedmanagement, vastgoedbeleggingen, valuation & research en de woningverhuur en makelaardij.

De bedrijfsmakelaardij wordt zowel vanuit Deventer als Zwolle gerund, waarbij men streeft verdere groei te realiseren door een uitbouw van de verschillende marktsegmenten en expansie van de regionale marktpositie.

De aan te trekken kandidaat zal zich gaan richten op de verdere uitbouw van de markt op het gebied van commercieel vastgoed in de regio Zwolle. Toetreding als partner behoort daarbij in de toekomst tot de mogelijkheden.

Functie

Als bedrijfsmakelaar ben je verantwoordelijk voor de realisatie van de commerciële doelen van de vestiging tezamen met de collega’s en ben je de ambassadeur van onze relatie. De focus ligt op sales (eigen acquisitie, relatiebeheer, het voeren van onderhandelingen etc.). Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de vooraf gestelde omzetdoelstellingen en acquisitie-activiteiten.

Profiel

Voor deze vacature zoeken wij een kandidaat met navolgend profiel:

  • Kandidaat die bij voorkeur toe is aan zijn 2e dan wel 3e carrièremove en beschikt over (ruime) ervaring binnen de commercieel vastgoedmarkt, maar ook de gedreven starter uit de regio wordt niet uitgesloten;
  • Affiniteit met de regio Zwolle en bij voorkeur een regionaal netwerk;
  • Dynamische en flexibele persoonlijkheid met ondernemerskwaliteiten, grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel.

Solliciteren

De werving & selectieprocedure wordt exclusief begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Woningmakelaar, Haarlem

Voor onze opdrachtgever, één van de beste aankoopmakelaars in Nederland, zijn wij op zoek naar een Woningmakelaar om de groei van kantoor in Haarlem mogelijk te maken.

Organisatie

Deze makelaarskantoor is lid van de NVM waarbij professionaliteit en kwaliteit voorop staan en de opdrachtgevers centraal. Met aparte teams gefocust op aankoop, verkoop, nieuwbouw of taxatie gaan collega’s de diepte in. De circa 20 specialisten uit de regio vormen een hecht team dat elkaar versterkt in kennis van de lokale markt, het eigen netwerk, enthousiasme en ambitie.

Functieomschrijving

Je zal je bezig houden met het persoonlijk begeleiden van de klanten bij aan- en verkoop. Dit houdt o.a. in het voeren van verkoopgesprekken, aankoopgesprekken, het doen van (aankoop)bezichtigingen, voorbereiden van biedingen, voeren van onderhandelingen en het begeleiden van notarisafspraken.

Profiel:

  • Je bent register, kandidaat of assistent makelaar en hebt werkervaring (ervaring in Amsterdam is een pré). Je hebt een hands on mentaliteit.
  • Commercieel ingesteld en je staat je klanten met raad en daad bij.
  • Je bent zelfstandig, verantwoordelijk en neemt initiatief.
  • Je hebt geen 9-5 mentaliteit.
  • Je bent betrokken en bereid net dat stapje extra te zetten voor een tevreden klant.
  • Daarnaast ben je enthousiast en communicatief sterk.

Solliciteren
De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Aankoopmakelaar, Haarlem

Voor onze opdrachtgever, één van de beste aankoopmakelaars in Nederland, zijn wij op zoek naar een Aankoopmakelaar om de groei van kantoor in Haarlem mogelijk te maken.

Organisatie

Deze makelaarskantoor is lid van de NVM waarbij professionaliteit en kwaliteit voorop staan en de opdrachtgevers centraal. Met aparte teams gefocust op aankoop, verkoop, nieuwbouw of taxatie gaan collega’s de diepte in. De circa 20 specialisten uit de regio vormen een hecht team dat elkaar versterkt in kennis van de lokale markt, het eigen netwerk, enthousiasme en ambitie.

Functieomschrijving

Als aankoopmakelaar ken je de dynamische huizenmarkt van Nederland en weet je waar kansen liggen. Op die basis begeleid je (potentiële) klanten bij het verstandig aankopen van een huis.

Profiel:

  • ingeschreven in het (K)RMT-register, bij voorkeur NVM-gecertificeerd
  • ervaring in de lokale woningmakelaardij
  • een eigen netwerk is een pre

Dit ben je ook:

  • een spilfiguur die voortdurend de belangen van de opdrachtgever in het oog houdt
  • een sterke en hartelijke persoonlijkheid bij wie klanten zich snel thuis voelen
  • een vakgenoot die aanvoelt dat de huizenmarkt ook buiten kantooruren en in het weekend volop in beweging is
  • een betrokken dienstverlener die communicatief en commercieel sterk is tegenover opdrachtgevers en verkoopmakelaars
  • een teamspeler die ambitie en betrokkenheid koppelt aan werkplezier
  • een vernieuwer die actief bezig is met de toekomst van de (aankoop)makelaardij
  • een integere en representatieve collega

Solliciteren
De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Commerciële Binnendienstmedewerker(s) gezocht voor Makelaardij te Amsterdam

Voor meerdere mooie, vooraanstaande makelaarskantoren te Amsterdam komen wij graag in contact met een commerciële binnendienstmedewerker voor 32 uur of full time.

Organisatie:

Wij werven en selecteren de juiste kandidaten voor meerdere vooraanstaande makelaardijen te Amsterdam. Het zijn makelaarskantoren die vooruitstrevend zijn, veel waarde hechten aan duurzame klantrelaties, met moderne applicaties werken, doorgroeimogelijkheden bieden, waarde hechten aan opleiding en persoonlijke ontwikkeling en die vooral een fijne werkplek bieden in een mooi, leuk en vrolijk team van professionals in de makelaardij. En niet te vergeten: je werkplek is Amsterdam, zowel in hartje Centrum als meer aan de rand van Amsterdam!

Functieomschrijving:

Een bijzonder veelzijdige functie! Jij bent het visitekaartje van het kantoor, je ben een vriendelijke persoonlijkheid en een kei in het telefonisch maken van afspraken, het maken van brochures, het up to date houden van de portfolio met panden, je maakt contracten op, je beheert de agenda’s van de makelaars, je assisteert bij het verwerken van taxatierapporten en je bent bekend met social media. Je vindt ook snel je weg in de diverse soorten van makelaarssoftware. Je bent een belangrijke commerciële schakel tussen de klant en de makelaars en je komt te werken in een hecht team van gedreven professionals. Een team waarin ook gelachen wordt en ruimte is voor verdere groei en ontwikkeling.

Profielschets:

  • MBO of HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring als commerciële binnendienstmedewerker/ front office medewerker/ secretaresse binnen een makelaardij is een pré;
  • A-RMT gecertificeerd is een pré;
  • Je bent een vlotte en commerciële persoonlijkheid;
  • Je hebt een aangename, rustige telefoonstem;
  • Je vindt klantcontact leuk en haalt voldoening uit het helpen van klanten;
  • Je houdt het hoofd koel, je houdt overzicht en je bent stressbestendig;
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar behoudt het overzicht bij het werken in een groot team;
  • Je bent leergierig en wellicht zelfs een tikje perfectionistisch;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en kunt ook goed uit de voeten in het Engels;
  • Je bent servicegericht en gaat geen uitdaging uit de weg;
  • Salariëring is marktconform en goed te noemen afhankelijk van ervaring, opleiding en leeftijd.
  • Interessante functie voor iemand die aan een volgende stap in de carrière toe is.

Solliciteren:

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06-41947999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Makelaar Commercieel Vastgoed Strijbosch Thunnissen Bedrijfsmakelaars, Nijmegen

Organisatie:

Voor onze relatie, Strijbosch Thunnissen Bedrijfsmakelaars, zijn wij op zoek naar verdere uitbreiding van het team voor het kantoor te Nijmegen. Strijbosch Thunnissen Bedrijfsmakelaars vormt onderdeel van Strijbosch Thunnissen Makelaars, een organisatie met in totaal ruim 20 medewerkers en actief op het gebied van o.m. vastgoedmanagement, valuation & research en de woningverhuur en makelaardij.

De bedrijfsmakelaardij wordt vanuit Nijmegen gerund, waarbij men streeft verdere groei te realiseren door een uitbouw van de verschillende marktsegmenten en expansie van de regionale marktpositie. De aan te trekken kandidaat zal zich gaan richten op de verdere uitbouw van de markt op het gebied van commercieel vastgoed in de regio Nijmegen.

Functie:

Als bedrijfsmakelaar ben je verantwoordelijk voor de realisatie van de commerciële doelen van de vestiging tezamen met de collega’s en ben je de ambassadeur van onze relatie. De focus ligt op sales (eigen acquisitie, relatiebeheer, het voeren van onderhandelingen etc.). Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de vooraf gestelde omzetdoelstellingen en acquisitie activiteiten.

Profiel:

Voor deze vacature zoeken wij een kandidaat met navolgend profiel:

  • Kandidaat die toe is aan zijn 2e dan wel 3e carrièremove en beschikt over (ruime) ervaring binnen de commercieel vastgoedmarkt;
  • Affiniteit met de regio Nijmegen en bij voorkeur een regionaal netwerk;
  • Dynamische en flexibele persoonlijkheid met ondernemerskwaliteiten, grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel.

Solliciteren:

De werving & selectieprocedure wordt exclusief begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Woningmakelaar/Teamleider (RMT), Den Haag

Ben jij iemand die vlot en gemotiveerd voor onze klanten kan zorgen? Ben je verder flexibel, servicegericht, leergierig en heb je de ambitie om een team van makelaars en ondersteunende krachten aan te sturen? Dan is deze functie wellicht wat voor jou!

Voor onze opdrachtgever, een lang bestaand en modern NVM-makelaarskantoor met een sterke marktpositie, zijn wij op zoek naar een woningmakelaar (RMT) met de potentie de rol van Teamleider bestaande bouw te gaan worden.

Organisatie:

Vanuit een mooi en aansprekend kantoor is onze opdrachtgever actief in Den Haag en omstreken. Het makelaarskantoor neemt uit deze jarenlange ervaring een schat aan kennis mee, een grote vaste klantenkring en een breed (internationaal) netwerk.

Functieomschrijving:

Als woningmakelaar ben je het aanspreekpunt voor opdrachtgevers. Je informeert klanten over het aanbod, begeleidt bezichtigingen en adviseert in het (ver)kooptraject. Je speelt in op de wensen van de klanten en bent in staat vraag en aanbod goed op elkaar af te stemmen. Daarnaast beschik je over de juiste eigenschappen om je directe collega’s te motiveren en coachen om de kwaliteit van dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.

Werkzaamheden:

  • Het zelfstandig en met een ondernemersmentaliteit (doen) uitvoeren van makelaardijactiviteiten in de breedste zin van het woord: verwerven, begeleiden, bemiddelen en uitvoeren van aan- en verkoop, huur- en verhuur van onroerend goed en het verrichten van taxaties.
  • Het zelfstandig en vanuit integrale verantwoordelijkheid managen van (de werkprocessen binnen) de afdeling en het initiëren en voorzitten van het overleg.
  • Het aansturen, coachen en begeleiden van de makelaars en binnendienstmedewerkers (bestaande bouw).
  • Het stroomlijnen en optimaliseren van de aan de makelaardij gerelateerde administratieve processen en het periodiek aanleveren van financieel-administratieve management rapportages aan de directie.
  • Het aangaan en onderhouden van een breed netwerk van relaties en het (mede-ontwikkelen en uitvoeren van (marketing-)acties met als doel nieuwe opdrachten te verwerven, respectievelijk activiteiten en nieuwe verkoopmogelijkheden te genereren.
  • Het zorgdragen voor een intensieve cross-selling tussen de diverse disciplines binnen de organisatie.
  • Het nemen van een voortrekkersrol in het ontwikkelen en bepalen van de toekomstvisie voor de afdeling (neerzetten ‘aanvalsplan’) en het initiëren van acties ten behoeve van optimalisatie van de werkprocessen.
  • Het op een efficiënte en volgens de geldende werkwijze en procedures verzorgen van overdrachtsmomenten aan de commerciële binnendienst.
  • Het proactief deelnemen aan het MT-overleg, waarbinnen de strategie van de gehele organisatie wordt vastgelegd en een actieve rol met betrekking tot de verdere ontwikkeling van de bestaande bouw wordt gevraagd.

Profiel:

  • Een commercieel talent met gevoel voor klanten en collega’s;
  • RMT gecertificeerd;
  • HBO werk-, denkniveau;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • 5 tot 10 jaar werkervaring in de makelaardij, omgeving Haaglanden is een pré;
  • In teamverband kunnen werken, maar ook de voortrekkersrol op te kunnen pakken;
  • Ervaring met Microsoft Office pakket;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Solliciteren:

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

 

 

 

Ervaren Makelaar (RM/ RT), Sassenheim

Voor onze opdrachtgever, De Leeuw Makelaardij met het hoofdkantoor gevestigd te Rijnsburg, komen wij graag in contact met een ervaren Makelaar (RM/ RT) om leiding te geven aan de vestiging te Sassenheim.

Organisatie:

De Leeuw Groep, opgericht in 1951 betreft een gerenommeerde organisatie met diverse activiteiten op het gebied van makelaardij (aankoop/ verkoop/ nieuwbouw/ taxaties/ bedrijfsmatig onroerend goed), verzekeringen en hypotheken. Op deze vakgebieden is De Leeuw de grootste dienstverlener binnen de regio, met vestigingen in Leiden, Sassenheim, Katwijk en Rijnsburg. De Leeuw Groep helpt haar relaties vol enthousiasme op weg in de complexe wereld van de woningmarkt, verzekeringen en hypotheken, op haar geheel eigen wijze en volledig onafhankelijk. Bij De Leeuw Groep wordt veel waarde gehecht aan een persoonlijke en enthousiaste aanpak en staat grote kennis van het vakgebied en de lokale markt voorop. De collega’s binnen De Leeuw Groep zien het dan ook als een uitdaging om voor iedere situatie een passende oplossing te vinden. En daar kun jij nu ook je bijdrage aan leveren. De Leeuw Groep hanteert niet voor niets als slogan: ‘de waarde van ervaring’.

Functieomschrijving:

Als register makelaar en register taxateur (RM/ RT) heb je de dagelijkse leiding over het kantoor te Sassenheim. Dit kantoor bestaat al circa 15 jaar en vormt daarmee een vaste waarde in de omgeving. Samen met een enthousiaste binnendienstmedewerker en ondersteund met diverse tools vanuit het hoofdkantoor, ben je in staat om bestaande en nieuwe relaties optimaal te begeleiden. Je werkzaamheden bestaan uit alle facetten die het vak van makelaar zo mooi maken: aankoopbegeleiding, verkoop van woningen, taxaties maar ook de kantoorcoördinatie die bij het leiden van een kantoor horen. Denk hierbij aan financiële verantwoordelijkheid, planning en het mede bepalen van de toekomstvisie. Hypotheekklanten verwijs je door naar de interne hypotheekafdeling en alle nieuwbouwactiviteiten worden vanuit het hoofdkantoor te Rijnsburg gecoördineerd. De Leeuw heeft ambitie, grote ambities: deze vestiging uit te laten groeien tot het grootste en beste kantoor van Sassenheim.

Profielschets:

  • Je hebt ruime ervaring als makelaar/ taxateur en je bent ingeschreven als RM en RT in de betreffende registers;
  • Je bent in staat om het vertrouwen van relaties te winnen en hen met raad en daad terzijde te staan bij de aankoop of verkoop van hun woning;
  • Je beschikt over bewezen communicatieve en commerciële vaardigheden, je bent betrokken en gedreven;
  • Je hebt een ondernemende persoonlijkheid, je denkt vooruit, je houdt van het boeken van resultaten en werkt professioneel;
  • Werkervaring opgedaan in de regio Bollenstreek is een must;
  • Maar bovenal heb je passie voor het vak en de ambitie om De Leeuw Makelaardij verder te laten groeien tot de beste makelaar in Sassenheim.

Geboden wordt:

  • Een werkomgeving waarbij je je zelfstandig en op basis van eigen initiatief kunt ontplooien;
  • Ondersteuning en fijne collegialiteit geboden door een gerenommeerde speler in de Makelaardij;
  • Uitstekende carrièrekansen voor dynamische en ambitieuze medewerkers;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Een lease-auto;
  • Voor bewezen key performers bestaat een financieel interessant partnersysteem;
  • Uitbreiding van het werkgebied richting Voorhout, behoort tot de ontwikkel opties;
  • Een assessment kan deel uitmaken van deze procedure.

Solliciteren:

De werving- & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06 – 41 947 999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Vacature NVM: Projectmanager gericht op diverse projecttypen, Nieuwegein – INGEVULD

De Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) is met ruim 4000 aangesloten makelaars de grootste brancheorganisatie van makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen. Het NVM hoofdkantoor (NVM Bureau) in Nieuwengein verzorgt de beleidsmatige en administratieve ondersteuning aan besturen, commissies en werkgroepen binnen de vereniging. Daarnaast levert de NVM haar leden, een uitgebreid pakket aan producten en diensten, onder andere op het gebied van educatie, kantoorautomatisering, internet, marktanalyses en communicatie & marketing.

Plaats in de organisatie:
De Projectmanager valt binnen het team Programmamanagement op het NVM Bureau. Het NVM Bureau heeft haar verenigingsbureau in Nieuwegein. Hier werken ca. 70 medewerkers verdeeld over drie hoofdonderwerpen:

  • De dagelijkse ondersteuning van de leden in al hun vragen en problemen
  • De ondersteuning van de vereniging bij het maken en uitdragen en uitvoeren van beleid
  • Het verzorgen van een goede belangenbehartiging

De functie:
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een Projectmanager/Senior Beleidsmedewerker met veel projectmanagement- en beleidsontwikkeling ervaring. Tot het takenpakket behoort het signaleren en volgen van ontwikkelingen in de markt (binnen én buiten NVM) met gevolgen voor de NVM en de NVM-leden. Er is een breed scala aan projecten die tot een goed einde moeten worden gebracht. Van het ontwikkelen en implementeren van een digitale applicatie tot het tot stand laten komen van een strategische visie. En van het zorgdragen voor tijdige en correcte jaarplannen per NVM afdeling tot het ontwikkelen van een specifieke beleidsnotitie of dienstverlening voor de NVM leden.

Verantwoordelijkheden:
Van jou verwachten we

  • een stevige projectmanagement kennis en ervaring; het tot het gewenste resultaat brengen van de diverse projecten binnen de gestelde randvoorwaarden
  • dat je het echt goed wil doen voor de NVM leden; doelgericht zaken realiseren in combinatie met het leveren van praktische bruikbaarheid van producten/diensten/beleid voor de NVM leden is de norm voor het team Programmamanagement
  • dat je een makkelijke communicator bent; met flair, humor en positieve energie draagvlak en resultaten realiseren is essentieel

 Kwalificaties:

  • HBO+/WO werk- en denkniveau; bij voorkeur aangevuld met vakgerichte opleidingen op het vlak van projectmanagement;
  • Minimaal aantoonbare affiniteit met de vastgoedbranche, ervaring en kennis van het werkveld is uiteraard een stevige pre;
  • Goed ontwikkelde projectmanagement vaardigheden; (beleidvormings)trajecten binnen de afgesproken tijdslijnen en budgetten opleveren
  • Contactueel sterk;
  • De wil om echt te begrijpen waar de leden van NVM behoefte aan hebben;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, waaronder het schrijven van beleidstukken en rapportages;
  • Woonachtig zijn op een redelijk bereisbare afstand van Nieuwegein
  • Bij voorkeur 40 uur per week beschikbaar zijn

 Wat biedt NVM?

  • Een gevarieerde en interessante baan bij een mooie, hoog aangeschreven organisatie;
  • Een prachtige kans om opgedane kennis en ervaring in te zetten om het vakgebied verder te versterken;
  • Een uitdagende en ambitieuze werkomgeving, waarbinnen kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Een marktconform salaris en mooie extra arbeidsvoorwaarden als relatief veel verlofmogelijkheden (27 vakantiedagen en 10 ADV dagen), een prima pensioenregeling, laptop en telefoon en een goede reiskostenregeling.

Solliciteren:
De werving & selectieprocedure wordt exclusief begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Barry Sarlemijn via 06-13532669/barry@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een beknopte motivatie via barry@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Enthousiaste A-RMT/ K-RMT met groeiambities, Leiden & Katwijk

Organisatie:
De Leeuw Groep, opgericht in 1951, betreft een gerenommeerde organisatie met diverse activiteiten op het gebied van makelaardij (aankoop/ verkoop/ nieuwbouw/ taxaties/ bedrijfsmatig onroerend goed), verzekeringen en hypotheken. Op deze vakgebieden is De Leeuw de grootste dienstverlener binnen de regio, met vestigingen in Leiden, Sassenheim, Katwijk en Rijnsburg. De Leeuw Groep helpt haar relaties vol enthousiasme op weg in de complexe wereld van de woningmarkt, verzekeringen en hypotheken, op haar geheel eigen wijze en volledig onafhankelijk. Bij De Leeuw Groep wordt veel waarde gehecht aan een persoonlijke en enthousiaste aanpak en staat grote kennis van het vakgebied en de lokale markt voorop. De collega’s binnen De Leeuw Groep zien het dan ook als een uitdaging om voor iedere situatie een passende oplossing te vinden. En daar kun jij nu ook je bijdrage aan leveren. De Leeuw Groep hanteert niet voor niets als slogan: ‘de waarde van ervaring’.
Functieomschrijving:
Ben jij die betrokken, gedreven makelaar (A-RMT of K-RMT) die al enkele jaren ervaring in het vak heeft opgedaan en nu een volgende stap in zijn carrière wil gaan zetten? Die veel wil leren van de ervaren collega’s in het team, gewend is aan digitaal werken en pro actief gebruik maakt van social media en marketing tools? Dan is dit jouw baan! Je gaat direct werken in je eigen rayon in Leiden of Katwijk waarbij je de al opgedane ervaring en kennis direct in de praktijk kunt brengen en kunt laten zien dat je de gekregen vrijheid en verantwoordelijkheid niet uit de weg gaat.
Profielschets:
  • Je bent bij voorkeur al ingeschreven in het K-RMT register maar ook als je beschikt over het diploma A-RMT en studeert voor de K-RMT certificering kun je in aanmerking komen voor deze functie;
  • Je bent snel in staat om het vertrouwen van relaties te winnen en hen met raad en daad terzijde te staan bij de koop of verkoop van hun woning;
  • Je beschikt over bewezen communicatieve en commerciële vaardigheden en hebt al kennis en ervaring opgedaan in de woningmarkt, bij voorkeur in de regio Leiden of Katwijk en omgeving;
  • Maar bovenal heb je veel plezier in je werk en de ambitie om uit te groeien tot de beste makelaar van Leiden of Katwijk. Uiteraard past hierbij geen 9-5 mentaliteit.
Geboden wordt:
  • Een baan waarin eigen initiatief belangrijk is met veel ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een leuke werkomgeving in een energiek team;
  • Uitstekende carrièrekansen voor dynamische en ambitieuze medewerkers;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Een lease-auto;
  • De functie is zowel fulltime als parttime invulbaar;
  • Een assessment kan deel uitmaken van deze procedure.
Solliciteren:
De werving- & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06 – 41 947 999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.