ENTHOUSIASTE (K)RMT MAKELAAR GEZOCHT/ AMSTERDAM WEST-CENTRUM

Dit is met recht een werkgever waar je trots op mag zijn: het moderne kantoor is gelegen in het centrum van Amsterdam, bestaat uit een mooi uitgebalanceerd vrolijk team aan collega’s, een collectieve instelling om hard te werken en ook plezier te maken. Deze werkgever zoekt een ervaren (K)RMT Makelaar om het team te versterken.

 

Organisatie:
Onze opdrachtgever heeft enkele vestigingen in Amsterdam en is thuis van alle markten: het is een krachtige woningmakelaardij in de bestaande bouw, ze heeft een vooraanstaande positie in de wereld van nieuwbouw, doet veel aan taxaties, projectadvisering, verhuur van objecten en bedrijfsmatig vastgoed. Deze opdrachtgever is met recht van alle markten thuis en behoudt toch op de juiste manier het contact met de klant. Een fijne makelaardij met een bijzondere positie in Amsterdam.

 

Functie omschrijving:
De rol van (K)RMT makelaar vervul je in het hart van de organisatie. Samen met je collega’s bedien je een groot deel van Amsterdam als het gaat om de particuliere klanten. Je neemt panden in verkoop, je geeft advies, je waardeert, je spart met je collega’s, je verkoopt de objecten en je vindt je weg als aankoopmakelaar. Als allround (K)RMT makelaar kan je echt je hart ophalen bij deze organisatie: je leert elke dag opnieuw, jouw input wordt gewaardeerd in de organisatie en je bouwt mee aan het gezamenlijke succes. Als RMT makelaar kan je hier zeker ook je kennis en kunde inzetten door als taxateur fraaie objecten te taxeren.

 

Profiel:

  • Je hebt bij voorkeur minimaal 3 jaar ervaring in de makelaardij als allround (K)RMT makelaar;
  • Je bent minimaal K-RMT makelaar en je hebt ambitie om RM te worden;
  • Kennis van de Amsterdamse markt is een pré, maar geen must;
  • Woonachtig in – of in de omgeving van – Amsterdam is een pré;
  • Je bent commercieel ingesteld, je denkt in kansen, je bent een opgeruimde persoonlijkheid en je houdt van hard werken in teamverband, maar kunt ook alleen je mannetje/vrouwtje staan;
  • Je zoekt bij voorkeur een werkomgeving voor minimaal 40 uur, maar 32 uur is bespreekbaar. Zo nu en dan in het weekend of een keer op een avond werken, hoort het vak.

 

Geboden wordt:

  • Een uitdagende baan, met veel ruimte en vrijheid en een mooi team aan goed opgeleide collega’s;
  • Een informele werksfeer waar jouw input wordt gewaardeerd en serieus wordt genomen;
  • Uitstekende doorgroeimogelijkheden.

 

Informatie:

Voor meer informatie omtrent deze vacature kan je contact opnemen met Ninon Lijong van PropertyPeople via ninon@propertypeople.nl of telefonisch; 020-7870775. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

Commerciële Binnendienstmedewerker, Zaandam

Voor onze relatie – een aantrekkelijk makelaarskantoor – zijn wij op zoek naar een commerciële binnendienstmedewerk(st)ers met relevante ervaring binnen het vastgoed/de makelaardij.

Onze opdrachtgever begeeft zich in het brede speelveld van de makelaardij te weten aankoop, verkoop, taxaties, beheer, nieuwbouw en bedrijfsmatig vastgoed. Het betreft hier een krachtige speler op de markt met een uitstekende naamsbekendheid en prettige atmosfeer.

Functie omschrijving
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en de collega’s, zowel telefonisch als binnen het team. Je ondersteunt de commerciële buitendienst en zorgt voor het up-to-date houden van dossiers. Daarnaast verzorg je –tezamen met meerdere collega’s- de presentatie van objecten via de verschillende media en je draagt zorg voor de correspondentie. Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de (huur)overeenkomsten en je bewaakt de follow up. Kortom, je bent een echte ‘spin in het web’, waarbij je een onderdeel van het team vormt met eigen verantwoordelijkheden en takenpakket.

Achtergrond en ervaring
Wij zijn op zoek naar communicatief vaardige, flexibele en dienstverlenende kandidaten, die stevig in zijn/haar schoenen staan. Iemand die gestructureerd en secuur werkt en die in staat is een goede zakelijke relatie op te bouwen met de klanten en collega’s. In deze functie is het belangrijk dat je stressbestendig bent, van aanpakken weet en oog hebt voor detail. De functie is op MBO/HBO werk- en denkniveau. Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en in geschrift is een belangrijke vereiste. Ook is het belangrijk dat je ruime ervaring hebt opgedaan in een soortgelijke functie in de zakelijke dienstverlening (liefst makelaardij).

Solliciteren
Voor meer informatie omtrent deze vacatures kan je contact opnemen met Paul Pranger van PropertyPeople via paul@propertypeople.nl dan wel 06-41947999. Alle reacties zullen vertrouwelijk worden behandeld.

Goed lopende makelaardij ter overname aangeboden / Omgeving Kennemerland – Alkmaar

Voor onze opdrachtgever bieden wij een goed renderende makelaardij ter overname aan.

Dit kantoor wordt gekenmerkt door een langdurige en diepgewortelde kennis van de markt, het kantoor is al vele decennia lang actief op de woningmarkt. Veelal wordt in het hogere segment gemakeld, getaxeerd en aangekocht.

Het kantoor is compact, flexibel van opzet, gelegen op een uitstekende zichtlocatie in het hart van het werkgebied en biedt ruimte voor verdere groei, uitbreiding en vergroting van het marktaandeel.

Een interessante propositie voor de makelaar/ondernemer die een vliegende start wenst te maken in een fraaie werkomgeving of voor een makelaarsketen om het werkgebied uit te breiden met een nieuwe luxe vestiging.

Wellicht ontstaan door dit bericht meer vragen dan antwoorden. Bij serieuze interesse voorzien wij je graag in alle discretie van meer informatie. Hiervoor  kun je contact opnemen met Paul Pranger via 06-41947999 of paul@propertypeople.nl.

 

Gezocht: A-RMT & K-RMT & RM & RT, Amsterdam

Voor diverse verschillende opdrachtgevers te Amsterdam e.o. zoeken wij niet alleen A-RMT Makelaars, maar ook K-RMT Makelaars en RM/ RT Makelaars en Taxateurs.

Diverse opdrachtgevers willen graag hun team uitbreiden, zoeken vervanging en/of zoeken versterking.

Bij voorkeur heb je als A-RMT Makelaar al enige ervaring opgedaan in de vorm van een (werk-)stage of heb je op de binnendienst van een makelaardij gewerkt. Minimaal ken je het reilen en zeilen van het hectische leven op de binnendienst; telefonie, agendaplanning, brochurevoorbereiding, het onderhouden van de contacten met opdrachtgevers en (potentiële) kopers en je kent de speelvelden van de makelaardij als huur, verhuur, taxaties, koop en verkoop. Het meebrengen van je eigen netwerk is een pré, maar zeker geen harde eis. Onze opdrachtgevers hebben zelf een (groot) netwerk en nemen je daar graag in mee.

Als K-RMT Makelaar heb je bij voorkeur minimaal 3 jaar ervaring opgedaan in de buitendienst van een makelaardij te Amsterdam e.o.. Je kent alle ins en outs van het aankopen, verkopen en waarderen, je bent commercieel sterk en je houdt je goed staande in de wereld van de Amsterdamse Makelaardij. Je neemt zelfstandig objecten in de verkoop en je begeleidt klanten bij het aankopen van woningen. Bij voorkeur heb je al een netwerk opgebouwd en onze opdrachtgevers zullen je in staat stellen dit netwerk verder uit te breiden.

Als RM/RT/RMT Makelaar heb je bij voorkeur minimaal 5 tot 10 jaar ervaring, je hebt je eigen netwerk opgebouwd in en om Amsterdam, je taxeert voor geldverstrekkers (of je hebt deze ervaring opgedaan), je kent de diverse validatie instellingen en hun vereisten en je voegt echt commerciële waarde toe aan de organisatie. Je bent toe aan je tweede of wellicht derde stap in je carrière. Wellicht richting een rol als kantoormanager/directeur/partner of andere leidinggevende rol.

Onze opdrachtgevers verschillen: van kleine nichekantoren met 2 a 3 collega’s, tot grotere ketenkantoren met 75+ collega’s. Sommige opdrachtgevers hebben echt een specialiteit ontwikkeld als aankoopmakelaardij of taxatiebureau of nieuwbouwspecialist, anderen bieden juist het bredere scala van diensten aan. Je kunt dus alle kanten uit. Van belang is dat de koppeling tot stand komt met de partij die bij jou het beste aansluit.

Interesse om eens vrijblijvend van gedachte te wisselen over de mogelijkheden voor jou? Neem gerust contact op met PropertyPeople, Paul Pranger, 06-41947999, paul@propertypeople.nl Uiteraard zal dit contact geheel discreet plaatsvinden.

Makelaar Commercieel Vastgoed, Midvast Amsterdam

Een mooie stap voor een ervaren makelaar met breed netwerk die de overstap naar een ontwikkelende belegger wil maken!

Voor onze relatie Midvast BV, een sterk groeiende ontwikkelende belegger te Amsterdam, zijn wij op zoek naar Makelaar Commercieel Vastgoed. Onze opdrachtgever richt zich op de realisatie van uiteenlopende en aansprekende projecten in de Randstad met een focus op de Metropoolregio Amsterdam, o.a. In Noord, de Houthavens, Centrum en Zaandam.

De projecten zijn zeer divers; van renovatie van monumentaal vastgoed, maar ook herontwikkeling van panden met daarin nieuwe functies tot de ontwikkeling van grotere nieuwbouwprojecten (tot 50.000m2) op het gebied van wonen, winkelen, werken, horeca en hotels.

Het betreft een jonge en ambitieuze organisatie met een no-nonsens mentaliteit, die door de sterke groeiambitie behoefte heeft aan versterking op het vlak van vastgoed acquisitie.

Plaats in de organisatie:

De organisatie is in totaal ca. 15 mensen groot. Het Team Acquisitie is in opbouw en wordt naar verwachting 3 a 4 mensen groot. Je zal direct samen gaan werken met de Directie van de organisatie. De directie beschikt inmiddels over brede ervaring binnen voornamelijk de woningmarkt, vandaar dat de aanvulling wordt gezocht in een kandidaat met ruim ervaring op het gebied van commercieel vastgoed.

Verantwoordelijkheden:

  • Het aanwenden en verder opbouwen en onderhouden van het netwerk, het onderhandelen met gemeenten, makelaars, architecten, juridische adviseurs en beleggers;
  • Doen van (koude) acquisitie ten aanzien potentiële projectontwikkelingen (gronden, panden);
  • Opstellen rendementsberekeningen, onderzoeken openbare registers, contact met gemeentes, andere projectontwikkelaars etc.;
  • Initiëren van acquisitietrajecten zelfstandig dan wel samen met directie;
  • Voorbereiden van, het voeren van onderhandelingen een de afronding van het aankoopproces;
  • Meewerken aan bestemmingsplanprocedures en vergunningstrajecten;
  • Het (eventueel) aansturen van het ontwikkelingsproces van meerdere projecten (van initiatieffase tot en met oplevering);
  • Voorbereiden en opstarten van het verhuurproces, nadat een project is opgeleverd;
  • Een actieve rol spelen in de verdere professionalisering van de organisatie.

Kwalificaties:

  • Ruime ervaring op het gebied van commercieel vastgoed;
  • Minimaal HBO niveau in een relevante richting;
  • Kennis van de wet- en regelgeving in en rond het vastgoed (huurrecht, privaat/publiek, ruimtelijke ordening, bestemmingsplannen etc.);
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt doorzettingsvermogen, overtuigingskracht en de drang om te scoren;
  • Je bent niet bang voor koude acquisitie, je bent zelfstandig en een echte aanpakker;
  • Woonachtig in (de omgeving) van Amsterdam. 

Wat wordt geboden?

  • Een uitdagende en zelfstandige baan bij een mooie en hard groeiende ontwikkelende belegger;
  • Een informele maar ambitieuze werkomgeving, waarbinnen kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Je hebt veel eigen verantwoordelijkheid en daarmee ruimte om zelf invulling te geven aan je werkzaamheden;
  • Een leuke, uitdagende en veelzijdige functie;
  • Leuke collega’s en een prettig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam;
  • Een marktconform salaris, met een mooie bonus per afgeronde deal;
  • De voldoening om het eindresultaat te zien; Midvast ontwikkelt voor eigen rekening en voert trajecten zelf uit; van acquisitie tot oplevering.

Informatie
Voor meer informatie omtrent deze vacature kan je contact opnemen met Ninon Lijong PropertyPeople via ninon@propertypeople.nl dan wel 020-7870775. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

Projectleider bouwkundig (36 uur), Woningcorporatie te Amsterdam

Voor onze opdrachtgever, een innovatieve woningcorporatie te Amsterdam zijn wij op zoek naar een Projectleider bouwkundig ter verdere uitbouw van het team.

De organisatie

Onze opdrachtgever betreft een woningcorporatie in Amsterdam en heeft als missie om betaalbare woningen in een evenwichtige stad aan te bieden. Deze corporatie staat al lang bekend als een innovatieve organisatie met vernieuwende producten op de woningmarkt in de regio.

De uitbreidingsvacature is vacant binnen de afdeling vastgoedontwikkeling en je valt onder de manager Planmatig Onderhoud.

Werkzaamheden:

  • Je actualiseert het inhoudelijke gedeelte van de meerjarenonderhoudsbegroting en stelt de daarbij behorende budgetten voor het planmatig onderhoud vast;
  • Je adviseert binnen de afdeling zowel product- als gebiedsgericht over het technisch beheer in bestaande bouw en nieuwbouw;
  • Je coördineert alle voorkomende fasen van onderhoudsprojecten binnen het gestelde budget waarbij je zorgdraagt voor de informatiestromen van en naar de opdrachtgever;
  • Je ondersteunt dagelijks onderhoud bij ingewikkelde onderhouds- en klachtenkwesties;
  • Je neemt deel aan en/of initieert overleggen met betrokkenen over de gebruik(s)kwaliteit, veiligheid, planning en kosten van de onderhoudsvraagstukken binnen het planmatig onderhoud programma;
  • Je coördineert inspecties, het opstellen van werkomschrijvingen, werkpakketten en opdracht richting derden, binnen beleidskaders en het budget van de opdrachtgever(s);
  • Je bewaakt de naleving van de gemaakte afspraken en acties tijdens de voorbereiding, uitvoering en nazorgfase van het project en voor de afhandeling van vragen en klachten binnen de vastgestelde termijn.

Profiel:

  • Een afgeronde Hbo-opleiding op het gebied van bouwkunde;
  • Je hebt 2 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent kwaliteit- en resultaatgericht en weet op de juiste manier invulling te geven aan begrotingen, planningen en voortgang van projecten;
  • Met jouw flexibele en dynamische instelling bekijk je problemen en uitdagingen op een praktische klantvriendelijke wijze met oog voor de bewoners;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel, streeft altijd verbetering na, bent initiatiefrijk en denkt creatief mee in alle processen.

Aanbod:

  • Een salaris tussen € 3500,- en € 4700,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een jaarcontract met mogelijkheid tot verlenging;
  • Een dienstverband van 36 uur per week;
  • Een uitdagende en veelzijdige baan bij Amsterdamse woningcorporatie die financieel tot het uiterste gaat om haar volkshuisvestelijke ambities waar te maken;
  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen a.d.h.v. persoonlijk opleidingsbudget.

Informatie:

Voor meer informatie omtrent deze vacature kan je contact opnemen met Ninon Lijong PropertyPeople via ninon@propertypeople.nl dan wel 020-7870775. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

Retail Property Consultant (fulltime), Amsterdam

Voor onze opdrachtgever, een landelijke speler op retailvlak, zijn wij op zoek naar een Retail Property Consultant om het team in Amsterdam te komen versterken.

De organisatie
Onze opdrachtgever betreft een boutique kantoor gespecialiseerd in winkelruimten op A1 locaties in de grootste grote steden van Nederland. Zij adviseren retailers, particuliere- en institutionele beleggers/ontwikkelaars zowel nationaal als internationaal. De dienstverlening bestaat uit het adviseren bij huur, verhuur, koop, verkoop en huurprijsherzieningen. Zij vormen onderdeel van een internationaal netwerk, wat bestaat uit vergelijkbare in retail gespecialiseerde kantoren uit verschillende landen in de wereld.

Functieomschrijving
De werkzaamheden bestaan uit het adviseren en bemiddelen bij zowel huur als koop en eventueel huurprijsherzieningen van winkelruimten op A1 winkelstand in de grote steden van Nederland. Hierbij werk je nauw samen met de andere consultants binnen het team.

Profiel

  • 3 tot 5 jaar relevante werkervaring als bedrijfs-/beleggingsmakelaar (bij voorkeur in de retail makelaardij);
  • Minimaal HBO geschoold;
  • Een vastgoedopleiding is een pre;
  • Prettig in de omgang, deskundig, integer, daadkrachtig;
  • Dealgericht, onderhandelingsbekwaam, enthousiast;
  • Teamgericht, dienstverlenend en affiniteit met retailvastgoed.

Aanbod:

  • Uitstekende honorering en secundaire voorwaarden;
  • Opleidings-/ en trainingsmogelijkheden;
  • Uitdagende projecten;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Dit alles in overeenstemming met jouw ervaring, ontwikkeling en prestaties.

Informatie
Voor meer informatie omtrent deze vacature kan je contact opnemen met Ninon Lijong PropertyPeople via ninon@propertypeople.nl dan wel 020-7870775. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

Register Taxateur (RT) gezocht voor de provincie Utrecht (32-40 uur)

Voor een stabiele makelaardij met daaraan gekoppelde taxatieafdeling komen wij graag in contact met een Register Taxateur (RT), Kamer Wonen

Organisatie

Deze opdrachtgever betreft een compact en goed lopend makelaarskantoor gevestigd te Vleuten met – qua taxatiewerkzaamheden – een sterke focus op onder andere Vleuten, de Meern, Harmelen en de Leidsche Rijn. Deze makelaardij maakt een mooie groei door in de portfolio met woningen en het aantal opdrachtgevers binnen de afdeling taxaties groeit aanzienlijk. Het team is compact, goed op elkaar ingespeeld, werkt met moderne communicatiemiddelen en de binnendienst ontzorgt de makelaar en taxateur voor een groot deel. Een fijne, warme, werkomgeving.

Functie

Als Register Taxateur (RT of RMT) zal je op dagelijkse basis woningen taxeren. Het kantoor zorgt voor het maken van de afspraken, jouw agenda wordt goed maar in overleg gevuld. Per dag kan je zomaar 3 tot 5 rijtjeshuizen, appartementen of villa’s te zien – en te taxeren – krijgen. De taxatierapporten worden opgemaakt in validatiesystemen en worden goed voorbereid door de binnendienst. Feitelijk kan jij je dus concentreren op datgene waar jij goed in bent: het taxeren van woningen. In overleg met de afdeling makelaardij zou je kunnen bijspringen bij verkoop- en aankoopbezichtigingen, mits je certificering/diplomering dit toelaten (RM of RMT).

Profiel:

  • Je bent een stabiele persoonlijkheid die het leuk en uitdagend vindt om dagelijks woningen te taxeren;
  • Je hebt minimaal HBO kennis en denkniveau;
  • Je hebt >2 jaar ervaring als Register Taxateur of RMT;
  • Je staat ingeschreven in het NRVT register als RT Wonen;
  • Je hebt kennis van en ervaring met validatiesystemen als NWWI en TU;
  • Je hebt goede kennis van werkgebied in de Provincie Utrecht, je bent er woonachtig of je bent bereid er naartoe te verhuizen.

Aanbod:

  • Een mooi salaris dat echt recht doet aan jouw ervaring en opleiding en achtergrond;
  • Een werkgever die jou graag ontzorgt zodat jij je kunt focussen op jouw vakgebied: het taxeren van woningen;
  • Mogelijkheid om te werken vanuit huis, diverse communicatiemiddelen staan ter beschikking;
  • Een goede autoregeling-/ vergoeding of in overleg een auto van de zaak;
  • Een tijdelijk contract in eerste instantie, maar met een sterke wens om een langdurige arbeidsrelatie aan te gaan;
  • Naar keuze een 32 urige of 40 urige werkweek;
  • Een gezellige, informele, maar zeker ook professionele werksfeer;
  • Flexibele werktijden.

Informatie

Voor meer informatie omtrent deze vacature kan je contact opnemen met Ninon Lijong PropertyPeople via ninon@propertypople.nl dan wel 020-7870775-. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

ARMT/ KRMT Makelaar gezocht bij krachtige makelaarsorganisatie – Dordrecht e.o. (32-40 uur)

Voor onze opdrachtgever, een geoliede machine met full service makelaarskantoren in onder andere Dordrecht, zoekt een junior/medior ARMT of KRMT Makelaar.

Organisatie

Meer dan 100 jaar. Zolang bestaat onze opdrachtgever al. De regio Drechtsteden kent dus geen geheimen meer voor de makelaars en medewerkers van deze organisatie. Daar is men met recht trots op. Betrouwbaar, hoog scorend in de waarderingen van de klanten, erg professioneel, modern, vertrouwd en gespecialiseerd in woningmakelaardij, bedrijfsonroerend goed, projectontwikkeling, financiële dienstverlening en verzekeringen. Een bijzondere speler met een magnetische aantrekkingskracht op klanten en relaties. Een mooie speler om jezelf te ontwikkelen.

Functie

Onze opdrachtgever komt graag in contact met een ARMT of KRMT makelaar. Dagelijks houd je je bezig met aankoopbegeleidingen, verkoopbegeleidingen, waarderingen, het in verkoop nemen van woningen, het adviseren van klanten en lever je je bijdrage aan het interne team.

Profiel:

  • Je bent junior makelaar en hebt net je ARMT opleiding afgerond en je hebt ambities om je te ontwikkelen naar KRMT Makelaar;
  • Of je bent een medior KRMT makelaar en je bent toe om je verder te ontwikkelen binnen een uiterst professionele omgeving waar alle takken van sport worden uitgevoerd;
  • Ook RMT/RM/RT makelaars en/of taxateurs worden uitgenodigd om te reageren;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Flexibele persoonlijkheid, enthousiast, proactief;
  • Je houdt er van om klanten te ontzorgen;
  • Uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden;
  • Bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Dordrecht, of op circa 20-30 minuten rijden.

Aanbod:

  • Een uitdagende functie binnen één van de krachtigste spelers binnen de makelaardij van Dordrecht en omgeving;
  • Een goed salaris dat past bij jouw opleiding, achtergrond, ervaring en toegevoegde waarde;
  • Een 32 urige of 40 urige werkweek;
  • Goede secundaire voorwaarden die horen bij goed en modern werkgeverschap.

Informatie

Voor meer informatie omtrent deze vacature kan je contact opnemen met Ninon Lijong PropertyPeople via ninon@propertypeople.nl dan wel 020-7870775. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

Gezocht: Zelfstandige makelaar Noord-Brabant/Zuid-Holland (m/v)

Ben je een makelaar op zoek naar een nieuwe uitdaging of zoekende naar nieuwe groeikansen voor je al bestaande onderneming? Of wil je met je huidige kantoor van de rompslomp en de vaste kosten af?

Onze opdrachtgever biedt een podium om te excelleren in de Makelaardij. Wat je situatie ook is en is bereid je te helpen om je doelen te bereiken als zelfstandig makelaar.

Organisatie:

Alle makelaars werken vanuit hun eigen woonomgeving, ondersteund vanuit het kantoor in Noord-Brabant. Wij zoeken zelfstandige makelaars voor onder meer in de regio Noord Brabant en Zuid Holland. Maar in principe zijn de mogelijkheden voor elke woonkern met voldoende omzetpotentie, ook buiten deze regio’s. Dus schroom niet als je in een andere regio actief wilt zijn.

Functieomschrijving

Passie voor je vak is een pre, niet druk zijn met ondernemerszorgen, investeringen of randzaken. Je dient wel te kunnen werken met het merk van het bedrijf en een team van gelijk gestemde collega ondernemers/makelaars. En met een beproefd concept.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • aan- en verkoopbemiddeling
  • opdrachtverwerving
  • het onderhouden van contacten met opdrachtgevers
  • taxeren

Profiel:

Om succesvol te kunnen zijn als zelfstandig makelaar moet je je herkennen in het volgende profiel:

  • je beschikt minimaal over een KRMT diploma
  • een flexibele, dienstverlenende, actieve instelling
  • commerciële instelling
  • goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • naast teamgeest zelfstandig kunnen werken
  • stressbestendigheid
  • ervaring in de makelaardij (dit is gewenst)

Wat is het aanbod?

  • De faciliteiten die je de gelegenheid geven om je doelen te bereiken;
  • Als ondernemer ben je verantwoordelijk voor je eigen inkomen;
  • Het te realiseren ondernemersinkomen ligt (afhankelijk van ervaring, kwaliteiten en al dan niet fulltime of parttime) doorsnee genomen op € 60000,- tot € 100.000 plus (the sky is the limit);
  • Je wordt voorzien van o.a. opdrachten, leads, automatisering, marketingmiddelen, een zeer bekende bedrijfsnaam, lidmaatschap bij de toonaangevende branchevereniging NVM;
  • Een werkplek en een team van gezellige mensen.

Informatie

Voor meer informatie omtrent deze vacature kan je contact opnemen met Ninon Lijong PropertyPeople via ninon@propertypeople.nl dan wel 020-7870775. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.