Enthousiaste A-RMT/ K-RMT met groeiambities, Leiden

Organisatie:

De Leeuw Groep, opgericht in 1951, betreft een gerenommeerde organisatie met diverse activiteiten op het gebied van makelaardij (aankoop/ verkoop/ nieuwbouw/ taxaties/ bedrijfsmatig onroerend goed), verzekeringen en hypotheken. Op deze vakgebieden is De Leeuw de grootste dienstverlener binnen de regio, met vestigingen in Leiden, Sassenheim, Katwijk en Rijnsburg. De Leeuw Groep helpt haar relaties vol enthousiasme op weg in de complexe wereld van de woningmarkt, verzekeringen en hypotheken, op haar geheel eigen wijze en volledig onafhankelijk. Bij De Leeuw Groep wordt veel waarde gehecht aan een persoonlijke en enthousiaste aanpak en staat grote kennis van het vakgebied en de lokale markt voorop. De collega’s binnen De Leeuw Groep zien het dan ook als een uitdaging om voor iedere situatie een passende oplossing te vinden. En daar kun jij nu ook je bijdrage aan leveren. De Leeuw Groep hanteert niet voor niets als slogan: ‘de waarde van ervaring’.

Functieomschrijving:

Ben jij die betrokken, gedreven makelaar (A-RMT of K-RMT) die al enkele jaren ervaring in het vak heeft opgedaan en nu een volgende stap in zijn carrière wil gaan zetten? Die veel wil leren van de ervaren collega’s in het team, gewend is aan digitaal werken en pro actief gebruik maakt van social media en marketing tools? Dan is dit jouw baan! Je gaat direct werken in je eigen rayon in Leiden waarbij je de al opgedane ervaring en kennis direct in de praktijk kunt brengen en kunt laten zien dat je de gekregen vrijheid en verantwoordelijkheid niet uit de weg gaat.

Profielschets:

  • Je bent bij voorkeur al ingeschreven in het K-RMT register maar ook als je beschikt over het diploma A-RMT en studeert voor de K-RMT certificering kun je in aanmerking komen voor deze functie;
  • Je bent snel in staat om het vertrouwen van relaties te winnen en hen met raad en daad terzijde te staan bij de koop of verkoop van hun woning;
  • Je beschikt over bewezen communicatieve en commerciële vaardigheden en hebt al kennis en ervaring opgedaan in de woningmarkt, bij voorkeur in de regio Leiden;
  • Maar bovenal heb je veel plezier in je werk en de ambitie om uit te groeien tot de beste makelaar van Leiden. Uiteraard past hierbij geen 9-5 mentaliteit.

Geboden wordt:

  • Een baan waarin eigen initiatief belangrijk is met veel ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een leuke werkomgeving in een energiek team;
  • Uitstekende carrièrekansen voor dynamische en ambitieuze medewerkers;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Een lease-auto;
  • Een assessment kan deel uitmaken van deze procedure.

Solliciteren:

De werving- & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06 – 41 947 999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Enthousiaste, commerciële Nieuwbouwmakelaar (40 uur), Rijnsburg

Organisatie:

De Leeuw Groep, opgericht in 1951 betreft een gerenommeerde organisatie met diverse activiteiten op het gebied van makelaardij (aankoop/ verkoop/ nieuwbouw/ taxaties/ bedrijfsmatig onroerend goed), verzekeringen en hypotheken. Op deze vakgebieden is De Leeuw de grootste dienstverlener binnen de regio, met vestigingen in Leiden, Sassenheim, Katwijk en Rijnsburg. De Leeuw Groep helpt haar relaties vol enthousiasme op weg in de complexe wereld van de woningmarkt, verzekeringen en hypotheken, op haar geheel eigen wijze en volledig onafhankelijk. Bij De Leeuw Groep wordt veel waarde gehecht aan een persoonlijke en enthousiaste aanpak en staat grote kennis van het vakgebied en de lokale markt voorop. De collega’s binnen De Leeuw Groep zien het dan ook als een uitdaging om voor iedere situatie een passende oplossing te vinden. En daar kun jij nu ook je bijdrage aan leveren. De Leeuw Groep hanteert niet voor niets als slogan: ‘de waarde van ervaring’.

Vanuit De Leeuw Nieuwbouwmakelaardij zijn specialisten werkzaam die zich uitsluitend richten op de verkoop van nieuwbouwwoningen. Mede dankzij de uitgebreide kennis en ervaring met nieuwbouwprojecten hebben de specialisten van De Leeuw een uitstekend inzicht in de nieuwbouwmarkt. Door persoonlijke aanpak en lokale kennis zijn zij uitgegroeid tot één van de grootste aanbieders van nieuwbouwwoningen in de regio Holland Rijnland. Aannemers, ontwikkelaars, beleggers en corporaties schakelen De Leeuw daarom graag in. Het advies begint al aan de tekentafel, dat is ook het moment waarop zij graag al ingeschakeld wordt. De Leeuw voorziet in het gehele verkooptraject, met alles wat daarbij komt kijken. Zo zorgt De Leeuw voor een soepele afhandeling van het nieuwbouwproject en een deskundige begeleiding.

Functieomschrijving:

Voor de Nieuwbouwmakelaardij in Rijnsburg zoekt De Leeuw een Nieuwbouwmakelaar. In deze functie adviseer je (potentiële) kopers over de diverse nieuwbouwprojecten. Jij bent de Nieuwbouwmakelaar die alle ins en outs van de nieuwbouwprojecten kent, je bent actief in de verkoop van nieuwbouwwoningen, waaronder het verstrekken van informatie, begeleiden en waar nodig adviseren. Klanten worden van A tot Z in het gehele informatie- en koopproces ontzorgd.

Profielschets:

  • Je hebt affiniteit met de bouwwereld & (project-) ontwikkeling;
  • Een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur richting Bouw/ Makelaardij/ Vastgoed;
  • Enkele jaren werkervaring en een sterke wil om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Uitstekende commerciële en contactuele vaardigheden;
  • Ervaring in de makelaardij is een pré;
  • 40 uur per week beschikbaar, geen 9-tot-5 mentaliteit;
  • Je bent representatief;
  • Je werkt accuraat, denkt mee en kunt uitstekend prioriteiten stellen;
  • Bij voorkeur ben je woonachtig binnen de regio van het werkgebied,

Geboden wordt:

  • Een informele werksfeer met ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Een grote mate van zelfstandigheid en de mogelijkheid om eigen initiatieven te ontplooien;
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een assessment kan deel uitmaken van deze procedure.

Solliciteren:

De werving- & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06 – 41 947 999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een motivatie. Alle reacties zullen discreet worden behandeld.

Medewerker Commerciële Binnendienst Hypotheken (m/v), Purmerend

Accuraat, klantgericht en dienstverlenend ingesteld? Voor een van onze opdrachtgevers, zijn we op zoek naar een enthousiaste en ervaren Medewerker Commerciële Binnendienst.

Plaats in de organisatie:
Je bent onderdeel van een dynamisch en hecht binnendienst team Hypotheken dat werkt voor een behoorlijk aantal buitendienst adviseurs. Het geheel is gelieerd is aan een groot Makelaarskantoor.

Functieomschrijving:
Vanuit het hoofdkantoor in Purmerend behandel je in teamverband de hypotheekdossiers van de hypotheekadviseurs die verspreid over het land adviseren. Daarbij onderhoud je contacten met klanten, geldverstrekkers, verzekeraars, notarissen, makelaars en taxateurs. Je bewaakt de voortgang van de hypotheekdossiers en zorgt mede voor het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening.

Profiel:

  • Je beschikt over goede contactuele eigenschappen en sociale vaardigheden;
  • Je bent minimaal op MBO-niveau opgeleid;
  • Je bent in bezit bent van de Wft diploma’s Basis en Hypothecair krediet of je bent bereid deze op korte termijn te behalen;
  • Je kunt zelfstandig én in teamverband werken;
  • Je snapt dat het soms nodig is om even extra gas te geven om de klant of collega te helpen
  • Je weet van aanpakken en je bent stressbestendig, representatief en collegiaal.

Aanbod:

  • Een gevarieerde en uitdagende baan bij een ondernemende en professionele organisatie
  • Een plezierig en prettig team met een informele werksfeer waar je onderdeel van wordt
  • Arbeidsvoorwaarden passend bij de functie

Solliciteren:
De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. In geval van vragen kan contact opgenomen worden met Barry Sarlemijn – Recruitment Consultant (06 13532669). Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en motivatie via barry@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiteraard discreet worden behandeld.

Makelaar (K)RMT, Beverwijk

Wegens uitbreiding van het team zoekt onze opdrachtgever, Van Gulik Makelaars te Beverwijk, een enthousiaste (K)RMT op – bij voorkeur – fulltime basis. Hij/zij zal actief zijn in het begeleiden van verkoop- en aankooptransacties, overige buitendienst werkzaamheden en zo nodig bijspringen in de binnendienst.

Organisatie:

Van Gulik Makelaars te Beverwijk is een full service makelaarskantoor dat al sinds 1980 operationeel is en momenteel wordt geleid door de tweede generatie. Een mooi compact bedrijf, met korte directe lijnen, goed samenwerkende binnen- en buitendienst en een compleet dienstenpakket. Zo kan de klant hier terecht voor o.a. aankoopbegeleiding, verkoopbegeleiding, taxaties, hypotheekadvies en dat zowel op residentieel vlak als bedrijfsmatig onroerend goed. Van Gulik Makelaars zit gevestigd op een prominente locatie te Beverwijk in het centrum en is actief in de regio IJmond / Midden-Kennemerland, waaronder vallen; Beverwijk, Heemskerk, Velsen-Noord, Wijk aan Zee, Castricum, Uitgeest en Akersloot.

Functieomschrijving:

De (K)RMT Makelaar zal alle voorkomende makelaarswerkzaamheden gaan uitvoeren. Op proactieve en enthousiaste wijze zal je verkoopbezichtigingen uitvoeren, relaties bijstaan bij het aankopen van woningen, taxaties voorbereiden al dan niet uitvoeren, overleg voeren met de binnendienst inzake contractstukken, eventueel de binnendienst assisteren bij drukte en je draait je hand er niet voor om als je een te koop bord dient te plaatsen of andere werkzaamheden uit zult voeren. Je functioneert in een klein team, waarbinnen veel wordt overlegd, werkzaamheden goed worden verspreid en men klaar staat om elkaar te helpen.

Profiel:

  • Afgeronde HBO opleiding;
  • In het bezit van minimaal ARMT of KRMT of RMT-diploma. Echter bij voorkeur ben je RMT Makelaar en voldoe je aan de NVM kwaliteitseisen;
  • Je hebt al ervaring in de woningmakelaardij opgedaan;
  • Het is een pre als je een eigen lokaal netwerk mee kunt brengen;
  • Je bent een sterke en hartelijke persoonlijkheid bij wie klanten zich snel thuis voelen;
  • Je bent een spilfiguur die voortdurend de belangen van de opdrachtgever in het oog houdt;
  • Je bent een vakgenoot die aanvoelt dat de huizenmarkt ook buiten kantooruren en in het weekend volop in beweging is;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden;
  • Je bent een teamspeler die ambitie en betrokkenheid koppelt aan werkplezier;
  • Je bent een vernieuwer die actief bezig is met de toekomst van de (aankoop)makelaardij;
  • Je bent integer en een representatieve collega;
  • Je kunt zelfstandig en accuraat werken;
  • Goede beheersing van officepakket, kennis van Realworks is een pre;
  • Je hebt kennis van Social Media;
  • En je hebt een rijbewijs B.

Aanbod:

  • Een goed salaris dat past bij je functie en kwaliteiten;
  • Een inspirerende, open en informele werkomgeving;
  • Een ondernemende organisatie die je volop carrièrekansen biedt;
  • Een veelzijdige functie met ruimte voor eigen initiatief.;
  • Mogelijkheid tot het kopen van aandelen.

Sollicitatie:

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06-41947999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Woningmakelaar (KRMT/RMT), Amsterdam (0,8-1,0 FTE)

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een energieke en bij voorkeur ervaren woningmakelaar om binnen dit jonge en informele team zelfstandig haar/zijn eigen kopers en verkopers te gaan begeleiden.

Organisatie
Een jong NVM-makelaarskantoor dat in 2013 haar deuren heeft geopend met focus op de aan- en verkoop van woningen in Amsterdam. De werkwijze van dit bedrijf is energiek, creatief, persoonlijk en vooral ook betrokken. Het team bestaat uit een drietal makelaars en een goed lopende binnendienst.

Functieomschrijving:
Je zal je bezig houden met het persoonlijk begeleiden van de klanten bij aan- en verkoop. Dit houdt o.a. in het voeren van verkoopgesprekken, aankoopgesprekken, het doen van (aankoop)bezichtigingen, voorbereiden van biedingen, voeren van onderhandelingen en het begeleiden van notarisafspraken.

Profiel:

  • Je bent register, kandidaat of assistent makelaar en hebt werkervaring (ervaring in Amsterdam is een pré). Je hebt een hands on mentaliteit.
  • Commercieel ingesteld en je staat je klanten met raad en daad bij.
  • Je bent zelfstandig, verantwoordelijk en neemt initiatief.
  • Je hebt geen 9-5 mentaliteit.
  • Je bent betrokken en bereid net dat stapje extra te zetten voor een tevreden klant.
  • Daarnaast ben je enthousiast en communicatief sterk.

Aanbod:

  • Uitdagende baan (32 – 40 uur);
  • Marktconform salaris;
  • Jong, dynamisch team;
  • Informele, uitdagende werkomgeving;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid met ruimte voor eigen invulling.

Sollicitatie:
De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

 

Senior Bedrijfsmakelaar, Apeldoorn

Door de sterke groei van de organisatie zijn wij voor onze opdrachtgever, Thoma Post Makelaars, op zoek naar een pro-actieve bedrijfsmakelaar met een ondernemend karakter die graag op alle vlakken net iets meer in huis heeft dan de concurrentie.

Organisatie
Thoma Post Makelaars, heeft inmiddels 9 vooraanstaande kantoren verspreid over Twente, de Stedendriehoek, Midden Nederland en Amsterdam. Het totale team bestaat inmiddels uit meer dan 50 hoog gekwalificeerde medewerkers in 10 verschillende functies. Thoma Post Makelaars investeert diep in de kwaliteit van haar dienstverlening, maar ook in haar medewerkers, technologieën en verkoopmethodieken. De organisatie is actief op diverse vlakken van de makelaardij en financiële dienstverlening: bestaande bouw, nieuwbouw, BOG, taxaties, verzekeringen, pensioenen en hypotheken.

Functieomschrijving
In deze functie ben je als bedrijfsmakelaar in de breedste zin, verantwoordelijk voor o.a:

  • Op pro-actieve en creatieve wijze nieuwe klanten benaderen en zelfstandig een relatienetwerk en portefeuille van bemiddelingsopdrachten op- en uitbouwen.
  • Adviseren van professionele verhuurders, beleggers en ontwikkelaars over alles wat betrekking heeft op de marketing van hun commercieel vastgoed.
  • Adviseren van het midden- en kleinbedrijf, corporates en non-profit organisaties over hun huidige en/of toekomstige bedrijfshuisvesting.
  • Uitvoeren van bezichtigingen met (kandidaat-) huurders;
  • Het voeren van onderhandelingen in het kader van aan- en verhuurtransacties, aan- en verkooptransacties.
  • Dit alles zowel ten behoeve van kantoorruimte, bedrijfsruimte als winkelruimte.
  • Coaching van junior medewerkers.

Profiel:

  • een groot zakelijk en sociaal netwerk;
  • bij voorkeur bekend met Apeldoorn en omgeving en hier woonachtig of bereid te gaan wonen;
  • uitstekende commerciële vaardigheden;
  • in staat om zowel zelfstandig als in teamverband opdrachten tot een goed resultaat te brengen;
  • pro-actief en ondernemend;
  • veel en actuele vakkennis;
  • een vastgoed gerelateerde HBO/ WO opleiding;
  • goede kennis en beheersing van Microsoft Office;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring;

Aanbod:

  • Een functie binnen een bedrijf dat momenteel volop groeit, een heldere visie op de toekomst heeft en veel ruimte biedt voor ondernemerschap.
  • uitstekende primaire én secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • een marktconform salaris in overeenstemming met de functie;
  • een inspirerende, open en gemoedelijke werkomgeving;
  • een baan waarin veel ruimte is voor eigen initiatief;
  • uitstekende carrièrekansen en doorgroei mogelijkheden binnen een dynamische makelaardij met ondernemende mensen;
  • een dienstverband van 40 uur per week.

Solliciteren

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06-41947999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

(K)RMT’er in Zutphen

Door de sterke groei van de organisatie zijn wij voor onze opdrachtgever, Thoma Post Makelaars, op zoek naar een (K)RMT’er voor de bestaande vestiging in Zutphen. 

Organisatie

Thoma Post Makelaars, heeft inmiddels 9 vooraanstaande kantoren verspreid over Twente, de Stedendriehoek, Midden Nederland en Amsterdam. Het totale team bestaat inmiddels uit meer dan 50 hoog gekwalificeerde medewerkers in 10 verschillende functies. Thoma Post Makelaars investeert diep in de kwaliteit van haar dienstverlening, maar ook in haar medewerkers, technologieën en verkoopmethodieken. De organisatie is actief op diverse vlakken van de makelaardij en financiële dienstverlening: bestaande bouw, nieuwbouw, BOG, taxaties, verzekeringen, pensioenen en hypotheken.

Functieomschrijving

Als (K)RMT makelaar voer je vanuit de bestaande vestiging Zutphen alle voorkomende makelaarswerkzaamheden uit. Denk hierbij aan aankoopbegeleiding, verkoopbegeleiding, taxaties en diverse administratieve werkzaamheden. Je bent commercieel vaardig, snel van geest en beschikt over een sociale, doortastende persoonlijkheid die van aanpakken houdt en maximale klanttevredenheid nastreeft. Je hebt veel vrijheden in je dagelijkse werkzaamheden en perfecte ondersteuning vanuit het hoofdkantoor. Je bent een ondernemende persoonlijkheid en hebt veel ambities. Er zijn dan ook diverse soorten van beloning denkbaar evenals participatiemogelijkheden.

Profielschets:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Gecertificeerd als KRMT makelaar is een must, RMT is een pre;
  • Ervaring in de makelaardij is een must;
  • Kennis van het werkgebied (Zutphen) en bij voorkeur ook woonachtig in het werkgebied;
  • Commerciële drive en ondernemerskwaliteiten;
  • Gedreven en enthousiaste persoonlijkheid;
  • Uitstekende contactuele vaardigheden;
  • Stressbestendig en flexibele instelling.

Solliciteren:

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06-41947999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

 

 

(K)RMT’er in Zwolle

Door de sterke groei van de organisatie zijn wij voor onze opdrachtgever, Thoma Post Makelaars, op zoek naar een (K)RMT’er voor de nieuwe vestiging in Zwolle.

 Organisatie

Thoma Post Makelaars, heeft inmiddels 9 vooraanstaande kantoren verspreid over Twente, de Stedendriehoek, Midden Nederland en Amsterdam. Het totale team bestaat inmiddels uit meer dan 50 hoog gekwalificeerde medewerkers in 10 verschillende functies. Thoma Post Makelaars investeert diep in de kwaliteit van haar dienstverlening, maar ook in haar medewerkers, technologieën en verkoopmethodieken. De organisatie is actief op diverse vlakken van de makelaardij en financiële dienstverlening: bestaande bouw, nieuwbouw, BOG, taxaties, verzekeringen, pensioenen en hypotheken.

Functieomschrijving

Als (K)RMT makelaar voer je vanuit de nieuwe vestiging Zwolle alle voorkomende makelaarswerkzaamheden uit. Denk hierbij aan aankoopbegeleiding, verkoopbegeleiding, taxaties en diverse administratieve werkzaamheden. Je bent commercieel vaardig, snel van geest en beschikt over een sociale, doortastende persoonlijkheid die van aanpakken houdt en maximale klanttevredenheid nastreeft. Je hebt veel vrijheden in je dagelijkse werkzaamheden en perfecte ondersteuning vanuit het hoofdkantoor. Je bent een ondernemende persoonlijkheid en hebt veel ambities. Er zijn dan ook diverse soorten van beloning denkbaar evenals participatiemogelijkheden.

Profielschets:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Gecertificeerd als KRMT makelaar is een must, RMT is een pre;
  • Ervaring in de makelaardij is een must;
  • Kennis van het werkgebied (Zwolle) en bij voorkeur ook woonachtig in het werkgebied;
  • Commerciële drive en ondernemerskwaliteiten;
  • Gedreven en enthousiaste persoonlijkheid;
  • Uitstekende contactuele vaardigheden;
  • Stressbestendig en flexibele instelling.

Solliciteren:

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan contact worden opgenomen met Paul Pranger via 06-41947999 dan wel paul@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een bondige motivatie. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

 

 

Bedrijfsmakelaar Waltmann Bedrijfshuisvesting, Utrecht

Voor onze relatie Waltmann Bedrijfshuisvesting zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor de functie bedrijfsmakelaar met de specialisatie kantoren.

Waltmann Bedrijfshuisvesting combineert maximale kennis van de markt met een persoonlijke benadering van de klant. Het gedreven team kenmerkt zich door ruime ervaring en een verfrissende no-nonsense mentaliteit. De wensen en mogelijkheden van de klant staat centraal. Waltmann treedt op als vertrouwd intermediair bij het tot elkaar brengen van huurder en verhuurder of koper en verkoper.

Verantwoordelijkheden:

  • Actieve marktbenadering
  • Uitvoeren van bezichtigingen met (kandidaat-) huurders;
  • Voeren van onderhandelingen;
  • Uitvoeren van alle bijkomende administratieve handelingen (o.a. opstellen brochures en huurovereenkomsten)
  • Acquisitie van nieuwe (verhuur-)opdrachten voor kantoren;
  • Onderhouden van contacten met bestaande opdrachtgevers;

Functievereisten:
Kandidaten dienen bij voorkeur te voldoen aan:

  • Vastgoed gerelateerde WO/HBO-opleiding;
  • Bekend met en bij voorkeur woonachtig in de regio Utrecht;
  • Bij voorkeur (ruime) relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, maar ook junioren worden uitgenodigd om te reageren;
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband opdrachten tot een goed resultaat te brengen;
  • Communicatief en commercieel vaardig;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede computervaardigheden (Microsoft Office);
  • Oplossingsgerichte instelling;
  • Ondernemend en initiatiefrijk;
  • Creatief en flexibel
  • In bezit van rijbewijs B.

Wij bieden:

  • Een professionele uitstraling door het kantoor met een gevestigde naam in de regio en een team dat graag samen met jou verder werkt aan succes;
  • Een zeer gevarieerde en zelfstandige functie waar veel ruimte is voor eigen ideeën en initiatieven;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • Een klein team waar hard wordt gewerkt en een open werksfeer;
  • Goede primaire arbeidsvoorwaarden passend bij leeftijd en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder auto en mobiele telefoon;

Solliciteren

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.

Bedrijfsmakelaar, Dordrecht

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Bedrijfsmakelaar voor uitbreiding van het team in de regio Dordrecht.

Organisatie

Een allround NVM bedrijfsmakelaarskantoor in de regio Drechtsteden. Vanuit deze regio bedient het bedrijf de bedrijfsvastgoedmarkt in de volle breedte, zowel op het gebied van bestaand en nieuw bedrijfsonroerend goed alsmede taxaties, consultancy en beleggingen. Het bedrijf heeft een uitstekende naam verworven in de regio.

Functieomschrijving

Naast het uitvoeren van makelaarsactiviteiten met commerciële werkzaamheden zijn er ook administratieve werkzaamheden.

Profiel:

  • Flexibel, stressbestendig, gewend in teamverband te werken.
  • Sociaal vaardig en serviceverlenend ingesteld.
  • Werkervaring in de bedrijfsmakelaardij is een pré.
  • Zorgvuldig kunnen werken, een initiatiefnemer.
  • Betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Positieve instelling en representatief voorkomen.
  • HBO-opleiding, vastgoed en makelaardij, afgerond met certificering.
  • Bekend met Windows, Word, Excel en social media.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Zijn deze punten van toepassing, solliciteer dan snel naar deze zelfstandige en veelzijdige baan met prima secundaire voorwaarden.

Solliciteren

De werving & selectieprocedure wordt begeleid door PropertyPeople. Voor meer informatie en achtergrond omtrent deze vacature kan er contact worden opgenomen met Theo Hoogendoorn via 06-27074825 dan wel theo@propertypeople.nl. Bij interesse ontvangen wij graag een recent CV en een uitgebreide motivatie via theo@propertypeople.nl. Alle reacties zullen uiterst discreet worden behandeld.